قدس آنلاین : درپی پلمب شش واحد آلاینده ترمینال ضبط پسته غیر مجاز در مه ولات ،رئیس حفاظت محیط زیست این شهرستان از تشدید برخورد با صنایع آلاینده و متخاطی خبرداد.

شش واحد آلاینده محیط زیست در مه ولات پلمب شد+تصویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، سید محمدرضا مسئله گو گفت: اخطاریه های متعددی در خصوص رفع آلایندگی به این واحدها اعلام شده که متأسفانه با بی توجهی صاحبان صنایع و عدم دریافت مجوزات قانونی و عدم رفع آلایندگی  مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: این اداره به استناد ماده 11 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست ناگزیر به جلوگیری از فعالیت این واحدهای تولیدی آلاینده شد.

مسئله گو با تأکید به این موضوع که سلامتی مردم و رعایت بهداشت عمومی و ضوابط زیست محیطی جهت استقرار صنایع برای این اداره از اولویت برخوردار است گفت: عدم دریافت مجوزات لازم و عدم رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی باعث تعطیلی این صنایع شده است.

مسئله گو درباره نحوه برخورد با واحدهای آلاینده هشدار داد: صنایعی که نسبت به رفع  آلودگی اقدام نکنند وارد لیست صنایع آلاینده شده و جرایم زیست محیطی مشمول آنها می شود.از دیگر سو نیز حسب قوانین حاکمیتی حفاظت محیط زیست  پلمپ واحدهای آلاینده اجرا خواهد شد.

در پایان سرپرست حفاظت محیط زیست مه ولات از صاحبان صنایع شهرستان خواست با احترام به مسائل بهداشت عمومی، نسبت به تعهدات زیست محیطی خود در قبال جامعه پایبند باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.