ستاد مشترک ارتش روسیه از انهدام ده‌ها مرکز و پایگاه گروه‌های تروریستی در سوریه خبر داد.

روسیه ده‌ها پایگاه داعش در سوریه را منهدم کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد، در حملات نیروی هوایی روسیه به مواضع گروه‌های تروریستی در حلب، رقه، حماه، ادلب و لاذقیه دربیست و چهار ساعت گذشته، دست‌کم 300 نفر از عناصر تروریست کشته شدند.

 

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از "ایگور ماکوشیف" نایب رییس ستاد مشترک ارتش روسیه گزارش داد: جنگنده‌های "سوخو 34 " و "سوخوی 25 اس‌ام" روسیه با اجرای 67 پرواز، 60 موضع داعش در سوریه را هدف قرار داده آنها را منهدم کردند.

هلاکت 100 تروریست

ماکوشیف در بیانیه‌ای افزود: نیروهای هوایی روسیه همچنین به انبار مهمات و سلاح متعلق به تروریست‌ها در حلب حمله کردند که بر اثر این حمله، 100 تروریست کشته شدند و این انبار مهمات به‌طور کامل تخریب شد.

این مسئول نظامی روسی تأکید کرد، جنگنده‌های روسی در حمله به مواضع گروه "لواء الحق" از موشک‌های دقیق "کاپ 500اس" استفاده کردند.

منبع یادشده افزود که اطلاعات دریافت شده از منابع اطلاعاتی کشته شدن دو نفر از سرکردگان گروه تروریستی داعش و حدود 200 تروریست را تأیید می‌کند.

انهدام گسترده مواضع و ادوات تروریست‌ها

ماکوشیف گفت که 6 مرکز فرماندهی و ارتباطات، 6 انبار مهمات و سوخت، 17 مرکز آموزش تروریست‌ها، 3 تأسیسات زیرزمینی، 16 موضع دفاعی و یازده منطقه از مراکز ذخیره وابسته به گروه‌های تروریستی و 17 خودرو و خودروی زرهی و سامانه‌های موشکی تروریست‌ها منهدم شد.

وی افزود: جنگنده‌های روسی، دو پایگاه متعلق به گروه‌های تروریستی را در المغیریه در استان لاذقیه و ترتیاح در استان ادلب هدف قرار داده منهدم کردند.

این مسئول نظامی روسی تأکید کرد، نیروی هوایی روسیه در صدد است حملات خود را به گروه‌های تروریستی در سوریه تشدید کند و این حملات، خسارت‌های زیادی به آنان وارد خواهد کرد و همین مسئله موجب شده است که گروه‌های تروریستی نیروهای خود را در یک مکان جمع‌آوری کنند و با تغییر لباس‌های خود در مناطق دیگر مخفی شوند.

جنگنده‌های ارتش روسیه از روز سی‌ام ماه گذشته، حملات هوایی خود به مواضع داعش را بر اساس توافق امضاشده میان روسیه و سوریه برای مقابله با تروریسم و نابودی داعش آغاز کرده و در این حملات، ده‌ها خودروی زرهی و موشک انداز و انبارهای مهمات و اسلحه منهدم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.