قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: يكي از افتخارات نيروي انتظامي اين است كه براي پيشبرد ماموريت‌هاي خود و ايجاد امنيت پايدار از اقشار مختلف مردم استفاده مي‌كند.

استفاده ناجا از اقشار مختلف جامعه برای ایجاد امنیت پایدار

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخاني در این باره بیان داشت: امروز بيش از 20 هزار نفر نيروي مردمي در قالب پليس افتخاري، پليس نگهبان محله، هميار پليس و فرهنگ‌ياران ترافيك با فرماندهي انتظامي استان اصفهان در امنيت پايدار همكاري مي‌كنند.
وي جامعه محوري را رويكرد اصلي نيروي انتظامي دانست و تصريح كرد: در همين راستا در سال جاري پليس اصفهان توانست با تعامل بالاي خود همه دستگاه‌ها را وارد حوزه مسايل اجتماعي كرده و از همكاري آنان در ارتقاي نظم و امنيت استان كمك بگيرد.
سردار آقاخاني در ادامه ماموريت اصلي پليس را برطرف كردن دغدغه مردم عنوان كرد و گفت: امروز يكي از مهمترين دغدغه‌هاي مردم، موضوع سرقت، مواد مخدر، مسايل اجتماعي و اخلاقي و تصادفات است كه تمام اين موضوعات در حكم انتصاب فرمانده نيروي انتظامي توسط مقام معظم رهبري مورد تاكيد قرار گرفتند.
وي تاسيس موسسات حفاظتي و مراقبتي را نيز در راستاي پيشگيري از وقوع جرم در سطح محلات عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: امروز، حضور نگهبانان محله در هر نقطه‌اي كه خلاء نيروي انتظامي در آنجا احساس مي‌شد، باعث رشد و احساس امنيت در بين مردم شده است.
فرمانده انتظامي استان اصفهان، موسسات و شركت‌هاي حفاظتي و نيروهاي نگهبان محله را افرادي باتجربه و توانمند دانست و افزود: اين افراد با كوله‌باري از تجربه وارد ميدان شدند و پليس نيز از آنها حمايت و پشتيباني مي‌كند.
وي از تحول در عملكرد موسسات و شركت‌هاي حفاظتي و مراقبتي در سال آينده خبر داد و گفت: بايد تعامل و ارتباط نگهبانان محله با كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها افزايش يابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.