قدس آنلاین - ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: همزمان با ایام اربعین، ۲۲ پاسگاه سیار در محور ایلام – مهران راه اندازی و استقرار می یابند.

استقرار ۲۲ پاسگاه سیار در محور ایلام – مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی با بیان اینکه این پاسگاهها در نقاط حادثه خيز و محل هايي که نيازمند پوشش امنيتي هستند، مستقر خواهند شد، اظهارداشت: علاوه بر این 22 پاسگاه سیار، 10 پاسگاه نیز در داخل شهر مهران راه اندازی خواهد شد تا نظم و امنیت خوبی در این شهر برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه کارجانمايي اين پاسگاه ها انجام شده و قرار است اداره راه و شهر سازي نسبت به تسطيح مکان استقرار اين ايستگاهها اقدام کند، افزود: بر اساس تفاهم نامه همکاري که با سازمان هلال احمر و مرکز اورژانس استان منعقد شده در کنار اين پاسگاهها، ايستگاههاي آن سازمان ها نيز مستقر می شوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه لازم است با تکميل پروژه هاي مربوط به زيرساخت ها در استان و به ويژه پروژه هاي راهسازي در مسير ايلام - مهران تردد زائران در اربعين حسيني با سهولت انجام شود، بیان داشت: مصمم هستيم با همراهي و همکاري ساير نهادها و ارگان ها بهترين و بيشترين خدمات را امسال به زائران حسيني در استان ايلام ارائه کنيم.

سردار همدانی به همرزمانش شهیدش پیوست

سردار علی دولتی همچنین با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی، خاطرنشان ساخت: این فرمانده سپاه اسلام  پس از تکمیل ماموریتش در دفاع از حریم اهل بیت به کاروان همرزمان شهیدش پیوست.

وی با بیان این مطلب که فرمانده دلاورایرانی و سپاه اسلام، سردار سرتیپ حسین همدانی که در حراست از حرم اهل بیت (علیهم السلام) هنگام ماموریت مستشاری و در نبرد با تروریست های داعش و حامیان آنها در سوریه به شهادت رسید به آرزوی دیرینه اش که شهادت در راه پاسداری از حریم ولایت بود رسید، یادآور شد: این فرمانده پرتوان ایران اسلامی پس از تکمیل ماموریتش به خیل کاروان شهیدان همرزمش در 8 سال دفاع مقدس پیوست.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: شهادت این سردار پر افتخار ایران اسلامی را به محضر امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله)، ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.