برنامه تلویزیونی «۶۲۶» که قرار بود در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه روانه آنتن شبکه یک شود روز گذشته از جدول پخش کنار گذاشته شد. نکته جالب این است که در جدول پخش روز دوشنبه نیز خبری از این مجله طنز اقتصادی نیست.

برنامه تلویزیونی «۶۲۶» نیامده متوقف شد

گفته می‌شود اختلاف نظر بین عوامل برنامه و یکی از مدیران شبکه یک منجر به این اتفاق شده است. مدیر مورد نظر درخواست کرده که بار طنز برنامه کمتر شود و هر قسمت شامل پیام‌های آموزشی بیشتری باشد. اختلال در پخش این برنامه اقتصادی در حالی صورت می‌گیرد که تا کنون تنها سه قسمت از آن روانه آنتن شده و از تولد برنامه کمتر از ده روز می‌گذرد.

در جریان پخش برنامه «مناظره» همین اختلافات منجر به استعفای «سعید نبی» از سمت تهیه کنندگی شد. اولین قسمت برنامه تلویزیونی «626» روز یکشنبه -12 مهرماه- روی آنتن شبکه یک سیما رفت. برنامه 626 در سه قسمتی که پخش شد به موضوعاتی چون بیکاری فارغ التحصیلان و رکود بازار پوشاک داخلی پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لاریمیان IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام از برنامه خوبتون ممنونم،من فوق لیسانس شیمی الی، در مازندران امل ساکنم ۲سال در کارخانه صنایع غذایی،(سس)و دوسال در شرکت تولیدی یونولیت سقفی بعنوان مسول ازمایشگاه و مدیر کنترل کیفیت بوده ام وسر مایه ندارم ولی دوست دارم یک کار تولیدی را شروع کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون