ساری – خبرنگار قدس آنلاین :‌ رئیس جمهور در جمع مردم مازندران از رهبر معظم انقلاب بخاطر حمایت هایشان در راستای توافق هسته ای تشکر نمود و گفت :  در این مسیر همچنان نیازمند حمایت های مقام معظم رهبری هستیم . 

تشکر رئیس جمهور از رهبر معظم انقلاب

به گزارش قدس آنلاین از ساری ، حجت‌الاسلام حسن روحانی در استادیوم متقی ساری ، از حمایت های مردم و مسولین در راه توافق هسته ای تقدیر نمود و افزود : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اقدام ارزشمند و بسیار تاریخی شان تصویب کلیات طرح برجام را طبق خواسته ملت به انجام رساندند.

وی خاطرنشان نمود : ملت ایران در انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و نرمش قهرمانانه در دنیا موفق عمل نمودند و همچنان نیازمند اتحاد و انسجام و همدلی می باشیم.

رئیس جمهور اضافه نمود : موفقیت های بدست آمده بخاطر درایت رهبری ، ایستادگی ملت و مردان غیور و کاردان در صحنه بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر این نکته که برجام باید سکویی برای جهش اقتصادی کشور باشد ، گفت : به حول و قوه الهی در ماه های آینده نشان خواهیم داد ملت ما پیروز صحنه است و پس از تحریم شکوفایی اقتصاد را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولت توانست در کنار ملت ، تورم را کاهش دهد ، افزود : تورم ما امسال هم رو به کاهش خواهد بود و تا پایان هفته بسته ای ارائه خواهیم کرد تا شاهد تحولات بزرگی باشیم.

رئیس جمهور ادامه داد : اساس حرکت ما در مذاکرات رفاه ملت ایران ، رونق اقتصاد و رونق علم بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی مسائل زیست محیطی ، مهار فاضلاب ها ، ساماندهی زباله ها و مهار آب های سطحی در مازندران را بسیار مهم خواند و گفت :‌ گردشگری در مازندران را باید توسعه داد و مشکلات آن را مرتفع نماییم.

وی به پرداختن معضل راه ها در مازندران تاکید نمود و افزود :‌ با اعتبار 200 میلیارد تومانی محور فیروزکوه تا پایان سال ، اعتبار 670 میلیارد تومانی محور هراز تا سال آینده و اعتبار 1600 میلیارد تومانی آزادراه تهران – شمال تا اوایل سال 96 تکمیل خواهند شد.

همچنین اعتبار 330 میلیارد تومانی برای تکمیل کنار گذرها در 10 شهرستان و تکمیل بزرگراه های داخلی و راه های غیر همسطح مازندران در این سفر مقرر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.