قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:برای توسعه یک کشور می توان از سرمایه های اجتماعی آن بهره برد بنابراین نقش سرمایه های اجتماعی در توسعه بسیار مهم است، ضمن اینکه فرآیند توسعه خود سرمایه اجتماعی را نیز ارتقاء می بخشد.

سرمایه اجتماعی در گرو توسعه است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،محمد رحیم نوروزیان در جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد ضمن توضیح آخرین وضعیت سرمایه های اجتماعی کشور و برش استانی آن اظهار داشت:به موضوع سرمایه های اجتماعی در فرهنگ و ادبیات ما بسیار پرداخته شده به گونه ای که مولد پایداری و نظم اجتماعی است.

وی سپس با تشریح نتایج حاصله از سنجش سرمایه اجتماعی کشور گفت:وضعیت خراسان شمالی در اکثر شاخص ها مطلوب گزارش داده شد و ما بحمدالله از استانهای برتر کشور در این زمینه هستیم لیکن در مجموع وضعیت سرمایه اجتماعی در کشور باید بهتر از این شود و ضروری است تلاش بیشتری در جهت ارتقای شاخص های سرمایه های اجتماعی در این استان صورت پذیرد.
وی تصریح کرد:اگر تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان در راستای عواملی همچون توجه به زیرمجموعه دستگاه اجرایی خود، توجه به نیازها و مشکلات مردم و جلب اعتماد مردم تلاش بیشتری داشته باشند شاهد ارتقای شاخص های سرمایه های اجتماعی در کشور خواهیم بود.
ایشان همچنین با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات مناسب ضمن اظهار خرسندی از تعامل خوب ستاد انتخابات با مسول هیئت نظارت بر انتخابات استان تاکید کرد: برای حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی باید حتما عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات بیطرفانه عمل نمایند و چنانچه در رابطه با مجریان اشکالی مشاهده شد از اعلام و تذکر آن از سوی دوستان عزیز در هیئت نظارت استقبال می کنیم.
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.