وزیر بهداشت با بیان اینکه قوانین کنونی در حوزه متخلفان تغذیه بازدارندگی ندارد، گفت: وقتی که بزرگترین متخلف پالمی را که با سلامت مردم در ارتباط بود به دادگاه معرفی کردیم، آن را ۳ میلیون تومان جریمه کردند.

جریمه بزرگترین متخلف روغن پالم فقط ۳ میلیون تومان

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در دیدار با مشاوران امور زنان دستگاه های اجرایی، هفته سلامت بانوان را تبریک گفت .

وی سپس در مورد فاجعه منا تأکید کرد: ما در مورد این فاجعه با احتیاط صحبت می کنیم، اما این عزیزان شهید محسوب می شوند و اجرشان با خداوند است.

وزیر بهداشت با امیدواری نسبت به تلاش برای ارتقاء آموزش بهداشتی زنان گفت: از اینکه زنان طول عمر بیشتری نسبت به مردان دارند غبطه می خوریم و ما هم دوست داریم که زیاد عمر کنیم، گرچه مردان نیز مشکلاتی دارند و مهمترین آن این است که به فکر سلامت خود نیستند.

وی تأکید کرد: در سلامت بانوان تا نقطه مطلوب فاصله داریم، اما حساسیت زیادی روی سلامت بانوان وجود دارد، به طور مثال؛ هنگام مرگ یک خانم باردار شخصاً کمیته ای را تشکیل دادم و به محل حادثه فرستادم تا به من گزارش دهد، البته به برکت توسعه و سواد در جامعه، امروز مرگ زنان کاهش زیادی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.