نیروی زمینی و هوایی ارتش سوریه در راستای مبارزه با تروریست‌ها این بار در استان‌های «لاذقیه»، «دیرالزور» و «حلب» دست به عملیات زد که در پی آن بیش از ۳۰۰ عنصر تروریستی کشته شدند.

تحولات میدانی «لاذقیه»، «دیرالزور» و «حلب» سوریه؛ بیش از ۳۰۰ تروریست کشته شدند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، نیروهای ارتش سوریه در راستای ادامه عملیات مبارزه با تروریسم امروز شنبه با عناصر تروریستی در استان «لاذقیه» ‌درگیر شدند که در پی آن 300 تروریست کشته شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با اعلام این خبر گزارش داد که یگان‌های ارتش سوریه در فرودگاه دیرالزور 18 تروریست از جمله «أبو سیف العراقی» از جمله سرکرده‌های برجسته داعش را کشتند.

یک منبع نظامی سوری نیز خبر داد که عملیات ارتش در ریف شمالی لاذقیه و در مرزهای ترکیه بوده است که در پی آن شماری از عناصر تروریستی به سوی این کشور گریختند.

در پی درگیری چند روز گذشته نیروهای ارتش سوریه با عناصر داعش در فرودگاه دیرالزور شمار زیادی از تروریست‌ها نیز زخمی شدند.

یک منبع نظامی نیز گزارش داد که نیروی هوایی سوریه همچنین صبح امروز در ریف شرقی حلب دهها تروریست داعشی را کشته و زخمی کرد.

به گفته این منبع، حملات جنگنده‌های سوری متمرکز بر مناطق «قصیر الورد»، «البقجیة»، «الجبول»، «الرضوانیة»، «بیدورة»، «حویجینة» و ارتفاعات «اسطبل» و «سبعین» بود.

نیروی زمینی ارتش سوریه نیز جمعه (روز گذشته) در ریف جنوب غربی شهر حلب با پشتیبانی هوایی جنگنده‌های روس حملات گسترده‌ای را علیه عناصر تروریستی آغاز کردند.

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.