قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: مبلغ خسارات وارده به کشاورزان و دامداران خراسان رضوی که در وقایع و بلایای طبیعی زمستان سال گذشته به آن‌ها تحمیل شده بود به طور کامل پرداخت شد.

مبلغ خسارات وارده به کشاورزان و دامداران خراسان رضوی به طور کامل پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: مبلغ خسارات وارده به کشاورزان و دامداران خراسان رضوی که در وقایع و بلایای طبیعی زمستان سال گذشته به آن‌ها تحمیل شده بود به طور کامل پرداخت شد.

وی افزود: خوشبختانه خراسان رضوی در این زمینه بسیار زودتر از سایر استان‌ها اقدام کرد و از حق و حقوق این دو گروه زحمتکش جامعه که نقشی کلیدی‌ای را در برخورداری آحاد افراد جامعه از سبدغذایی سالم ایفا می‌کنند دفاع شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به گلایه برخی کشاورزان و دامداران خراسان رضوی نسبت به عدم پرداخت خسارات وارده به آن‌ها، گفت: در سطح استان چنین موردی وجود ندارد و خسارات تمامی کشاورزان و دامداران خراسان رضوی به طور کامل پرداخت شده و اگر کشاورز و یا دامداری در این رابطه معتقد است که حق و حقوقش پرداخت نشده این موضوع را گزارش کند تا رسیدگی‌های لازم صورت پذیرد و در صورت صحت گفته آن فرد مبلغ مربوطه به حسابش واریز می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.