امین غلام نژاد: سه شنبه شب و در شب اول از برگزاری بازی های دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هشت بازی برگزار شد ...

بایرن زیر آتش توپچی ها

 و تیم های حاضر در گروه های E تا H به مصاف حریفانشان رفتند تا نیمی از مسیر دور گروهی در این چهار گروه پیموده شود.

 

گروهE

در گروه E، بایرلورکوزن که در خانه با دو گل از رم پیش افتاده بود، در نهایت به تساوی چهار بر چهار رضایت داد. ابتدا خاویر ارناندس در دقایق چهار و19 برای لورکوزن گلزنی کرد و سپس دو گل ده روسی و گل‌های پیانیچ و فالکو، رم را چهار بر دو  پیش انداخت وسپس کمپل و ادمیر مهمدی در دقایق 84و86 گل‌های خورده را جبران کردند تا بازی مساوی شود. دراین گروه بارسا هم دو بر صفر از سد میزبانش باته بوریسوف عبور کرد که هر دو گل آبی اناری ها توسط ایوان راکیتیچ به ثمر رسید. بدین ترتیب درحال حاضر بارسا با هفت امتیاز صدرنشین گروهش است؛ لورکوزن با چهار امتیاز دوم است؛ باته با سه امتیاز در رده سوم قرار دارد و رم دو امتیازی قعر جدول را در اختیار دارد.

 

 گروهF

دراین گروه، دیناموزاگرب با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمانش المپیاکوس شد که تنها گل این بازی در دقیقه79 توسط برون ایدیه به ثمر رسید. آرسنال توانست در دیداری خانگی دو بر صفر بایرن گواردیولا را شکست دهد. گل اول بازی در دقیقه 77 توسط اولیور ژیرو به ثمر رسید ودر دقیقه 90 در یک صحنه جنجالی، مانوئل نویر در یک حرکت سریع توپ مسعوت اوزیل را از درون دروازه به بیرون راند؛ اما چند ثانیه بعد داور پشت دروازه اعلام کرد که توپ از خط رد شده و داور نیز با سوتش گل دوم آرسنال را اعلام کرد که این را می‌توان جنجالی ترین اتفاق بازی دانست. درپایان دور سوم، بایرن والمپیاکوس هردو با 6 امتیاز اول و دوم هستند؛ آرسنال و دیناموزاگرب هم هر دو با سه امتیاز رده های سوم و چهارم را از آن خود کرده اند.

 

گروه G

مصاف دو تیم دیناموکیف و چلسی در اوکراین با تساوی بدون گل به پایان رسید و پورتو با دو گل از سد مکابی عبور کرد. گل‌های پورتو دراین بازی توسط ویسنته ابوبکر(37) و یاسین براهیمی(41) به ثمر رسید. دراین گروه، پورتوی هفت امتیازی درصدر قرار دارد. دیناموکیف با پنج امتیاز دوم است؛ چلسی چهار امتیازی جایگاه سوم را در اختیار گرفته و مکابی بدون امتیاز در قعر جدول است.

 گروه H

والنسیا توانست در خانه با نتیجه دو بر یک خنت را شکست دهد. در ابتدا گل به خودی نیلسن در دقیقه 15، والنسیارا پیش انداخت؛ توماس فوکت در دقیقه40 کار را مساوی کرد و در دقیقه 72 استفان میتروویچ با یک گل به خودی دیگر سه امتیاز مسابقه را به حساب والنسیا واریز کرد.

زنیت سن پترزبورگ سه بر یک لیون را شکست داد. دیوبا(3)، هالک (56) و دنی(83)زننده گلهای زنیت بودند و لاکازتی در دقیقه 49 تک گل تیم فرانسوی را به ثمر رساند.

زنیت با کسب 9امتیاز ممکن صدرنشین گروه است؛ والنسیا 6 امتیازی است و خنت و لیون هر دو از سه بازی ابتدایی تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.