منابع امنیتی ترکیه در آستانه انتخابات پارلمانی این کشور درباره احتمال حملات داعش به مراکز انتخاباتی هشدار دادند.

احتمال عملیات داعش در ترکیه/آماده باش نیروهای امنیتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه استار چاپ ترکیه، منابع امنیتی ترکیه با انتشار تصاویر ۴ شهروند این کشور درباره تلاش این افراد برای حمله به نشست های تبلیغاتی هشدار دادند.

منابع اطلاعاتی ترکیه با ارسال تصاویر چهار تبعه این کشور به مراکز پلیس و ژاندارمری این کشور اعلام داشته اند این ۴ عضو داعش قصد انجام عملیات های تروریستی در سرتاسر کشور را دارند.

همچنین در هشدار منابع اطلاعاتی این کشور اعلام شده است یک تبعه خارجی دیگر این افراد را همراهی می کند که هویت وی مشخص نشده است.

در این گزارش از احتمال جعلی بودن اسناد هویتی این افراد نیز سخن به میان آمده است.

این هشدار در حالی صورت می گیرد که یک هفته بیشتر تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور باقی نمانده است و از مدت ها قبل منتقدان سیاست های حزب حاکم ترکیه از تلاش این حزب برای امنیتی کردن فضای انتخاباتی این کشور با هدف کاهش آرای حزب دموکراتیک خلق ها که مانع اصلی دستیابی اردوغان به آرزوهای خود در تغییر نظام سیاسی این کشور از پارلمانی به ریاسست جمهوری است، خبر داده بودند.

کمال قلیچدار اوغلو روز چهارشنبه در اظهاراتی صریح و تند دولت ترکیه و حزب حاکم این کشور را به حمایت از داعش متهم کرده و دولت این کشور را مسئول انفجارهای انتحاری روز ۱۰ اکتبر در آنکارا دانست که موجب کشته و زخمی شدن صدها شهروند ترک شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.