پیرمرد ۷۵ ساله کهگیلویه و بویراحمدی در حالی که مسافر بود در روز عاشورا عزاداری منحصر به فردی در جاده یاسوج به اصفهان داشت.

عزاداری منحصر به فرد پیرمرد ۷۵ ساله+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازسایت روزنامه ۱۹دی،سید مهرعلی صالحی‌زاده که 75 سال سن دارد و از سادات جلیل‌القدر امام‌زاده نورالدین عباس شهرستان کهگیلویه است، مسافت 80 کیلومتری مارگون را به وسلیه الاغش در حال پیمودن بود.

در همین حال با عَلَمی که بر دوش داشت در جاده اصفهان به یاسوج در حالی که بر سینه می‌زد و ذکر حسین حسین می‌کرد به راه خود برای رسیدن به شهر یاسوج ادامه می‌داد.

وی گفت: خودم را قابل عزاداری برای سید و سالار شهیدان نمی‌دانم اما با توجه به مسافرتی که در پیش داشتم ترجیح دادم که عَلَم حضرت عباس(ع) را بر دوش گیرم و در راه ذکر شهدای کربلا را بگویم.

این پیرمرد علم به دوش بیان کرد: دارای خانواده‌ای با فرزندان مذهبی و عاشق اباعبدالله(ع) هستم که فرزندم نیز در راه اسلام افتخار آزادگی در جبهه‌های حق علیه باطل را دارد.

صالحی‌زاده افزود: در راه هر کجا که به اذان ظهر برخورد کنم نماز ظهر عاشورا را در جاده خواهم خواند تا که گوشه‌ای از دین خود را به آقا ابوالفضل(ع) ادا کرده باشم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.