قدس آنلاین لرستان- سرپرست تیم بازرسی ستاد عالی کانون های مساجد در سفر به استان لرستان گفت : کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ائمه جماعت دو بال مساجد در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان هستند و باید تعامل بیشتری با هم داشته باشند .

کانون های مساجد و ائمه جماعت دو بال مساجد برای مقابله با هجمه های فرهنگی هستند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، جواد عبادی اظهار داشت :  آنچه که مسلم است مردم ایران اسلامی، مردمی فطرت جو و حقیقت جو هستند که در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان یک مبارزه ذاتی نشان می دهند.

 عبادی، با بیان ایتکه دینمداری خانواده های ایرانی، یکی از مهم ترین سدها در برابر نفوذ فرهنگی دشمنان است،افزود:غیرت مرد و زن این منطقه و اصالت این سرزمین هیچگاه اجازه نفوذ را به دشمنان قسم خورده اسلام نمی دهد.

وی، با اشاره به اینکه کانون های مساجد، مکانی برای بروز خصلت دینمداری در جامعه است،بیان نمود:کانون های فرهنگی و هنری مساجد مکانی برای بروز و ظهور خصلت دین مداری در افراد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان است.

سرپرست تیم بازرسی و ارزیابی ستاد عالی، با اشاره به اینکه امروز دشمنان در قالب شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به دنبال براندازی اعتقادات دینی مردم هستند، تصریح کرد: پر واضح است که ملت با اصلات ایران اسلامی هرگز  تسلیم دسیسه های دشمنان نخواهد شد.

 عبادی، تاکید کرد: یکی از مهم ترین کارکرد های کانون های فرهنگی وهنری مساجد، جذب جوانان به مسجد وبصیرت افزایی است.

 ائمه جماعت و کانون های مساجد دو بال  مسجد در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان هستند

وی با تاکید بر ضرورت همکاری ائمه جماعت مساجد، بیان کرد: کانون های مساجد باید با ترغیب نوجوانان به حضور در مساجد به منظورحفظ و نگهداشت این قشر در مساجد توسط ائمه جماعات بکوشند. از این روست که دو بال حرکتی این مجموعه فرهنگی هستند.

 عبادی، با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی کانون های فرهنگی وهنری، جذب جوانان به مساجد است، ادامه داد:  فلسفه وجودی ائمه جماعت در مساجد نیز تلاش برای حفظ و نگهداری جوانان است.

 وی با بیان اینکه ائمه جماعت مساجد و کانون های فرهنگی وهنری مکمل یکدیگر هستند، گفت: اگر جذب با استفاده از ابزار فرهنگی و هنری به خوبی صورت گیرد ولی حفظ و نگهداری به خوبی انجام نشود، وجود کانون های فرهنگی وهنری مساجد بی اثر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.