قدس آنلاین - ایلام - محمدرضا محمدمرادی:  شهردار منطقه یک ایلام گفت: خیابان طالقانی شهر ایلام در آینده ای نزدیک سنگ فرش می شود.

سنگ فرش خیابان طالقانی ایلام در آینده ای نزدیک

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی نجات عباسی مقدم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه طرح سنگ فرش خیابان طالقانی ایلام با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی انجام گرفت، اظهارداشت: این طرح یکی از طرح های شهرداری ایلام برای زیباسازی مرکز شهر است که با همکاری بخش خصوصی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و بازسازی پارک سنگی ارغوان و توسعه پارک شقایق محله هانیوان از دیگر طرح های این شهرداری در جهت رفاه حال شهروندان ایلامی است، افزود: یکی از طرح هایی که شهرداری منطقه یک ایلام در جهت تکریم ارباب رجوع انجام داده نصب بنرهای راهنمایی در محل اداره شهرسازی است تا مراجعین و اربابان رجوع بتوانند به راحتی امور خویش را به انجام رسانند.

شهردار منطقه یک ایلام به جدول گذاری و ایجاد بلوار در مسیر خیابان آیت اله حیدری تا میدان شهید کشوری مرکز استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: علاوه بر این با ایجاد بلوار در خیابان 24 متری ولیعصر و حدفاصل میدان 22 بهمن تا چهار راه رسالت، این دو مسیر نیز با تصمیم شورای ترافیک در آینده ای نزدیک دو طرفه خواهند شد.

علی نجات عباسی مقدم تکریم ارباب رجوع را وظیفه تمامی پرسنل شهرداری ایلام دانست و تأکید کرد: در همین راستا به کلیه کارمندان و پرسنل تأکید شده که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و توجه به شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» با سعه صدر و صبر و حوصله به ارائه خدمت به همشهریان بپردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.