قدس آنلاین-ایلام : رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام گفت: خودروهاي سرويس حمل و نقل دانش آموزان كه فاقد برچسب هستند برابر مقررات با آنها برخورد مي شود.

جریمه ۴۰۰ هزار ریالی سرويس هاي مدارس فاقد برچسب در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ  نوراله خادم با بیان اینکه پليس با سرويس هاي غير مجاز و يا خودروهايي كه فاقد برچسب مدارس و معاينه فني باشند و اقدام به سوار نمودن سرنشين اضافه كنند، بشدت برخورد و از فعاليت آنها جلوگيري مي كند، اظهار داشت: سال گذشته خودروهايي كه در قالب سرويس مدارس فعاليت داشته اند ضمن آموزش، با تخلفات آنان نيز برخورد قانوني صورت گرفته است و امسال نيز نسبت به آموزش رانندگان سرويس مدارس استان اقدام شده و مرتباً توسط پليس كنترل مي شوند.

وي با اشاره به اينكه كارگاه آموزشي ويژه رانندگان حمل نقل عمومي و سرويس مدارس در دستور كار است ، افزود: پليس راهور با همكاري آموزش و پرورش، سازمان تاكسيراني و اتوبوسراني و با تلفيق گشتهاي نظارت در ساعات بازگشايي و تعطيلي مدارس، نسبت به كنترل سرويس هاي مدارس اقدام مي نمايد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام بر همين اساس برابر بند 2113 جدول جرائم راهنمايي و رانندگي انجام سرويس مدارس بدون داشتن مجوز لازم يا با وسايل نقليه غير مجاز جریمه دارد، بیان داشت: برای برخورد با این تخلفات در شهر هاي بزرگ و مراكز استانها مبلغ 400 هزار ریال و ساير شهرستان هاي استان مبلغ 300 هزار ریال جریمه پيش بيني شده است .

سرهنگ  نوراله خادم تصریح کرد: از رانندگان تقاضامنديم با پليس راهنمايي و رانندگي که به جهت تسهيل در عبور و مرور در خيابان ها و ميادين اطراف مدارس مستقر مي شوند همكاري و از توقف هاي دوبله و يا توقف هايي كه منجر به سد معبر مي شوند جداً خودداري نمايند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.