قدس آنلاین-ایلام- غلامرضا محمدمرادی: شهردار ایلام اختلاس ۱۵۰ میلیارد ریالی در شهرداری ایلام را تکذیب کرد.

 تکذیب اختلاس ۱۵۰ میلیارد ریالی در شهرداری ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، یزدان قبادیان در گفتگو با خبرنگار  ما و در واکنش به انتشار اخبار ضد و نقیض در فضاهای مجازی مبنی بر" کشف اختلاس 150 میلیارد ریالی در شهرداری ایلام " اظهار داشت: این خبر هیچگونه سندیتی ندارد و کذب محض و بی پایه و اساس است.

وی با بیان اینکه تمام حساب و کتاب ها و عملکرد مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام کاملاً شفاف است، افزود: تمام امورات مالی این مجموعه خدمتگزار از طرق مختلف قانونی و تحت نظارت دستگاههای نظارتی مورد بازرسی و ارزیابی قرار می گیرند و خوشبختانه تا کنون هیچ گونه تخلف مالی و اختلاسی گزارش و اعلام نشده است.

شهردار ایلام با تأکید  بر اینکه شهرداری ایلام دفاع مستند، مستدل و قانونی از عملکرد مالی شهرداری و پرسنل خدوم خود را در برابر این گونه هجمه های تشویشگرانه را وظیفه ذاتی خود می داند، تصریح کرد: این حق برای شهرداری محفوظ است که در محاکم قضایی طرح دعوا نماید تا با این گونه فضاسازیهای مسموم، غیر اخلاقی و هنجارشکنانه برخورد مقتضی صورت گیرد.

یزدان قبادیان با اشاره به اینکه هم اکنون و به روال گذشته، گروههای خدوم و تیزبین بازرسی و دیوان محاسبات کشور در شهرداری ایلام مستقر هستند و از نزدیک عملکرد و اسناد مالی این مجموعه خدمتگزار را رصد و ارزیابی می کنند، یادآور شد: امیدواریم که در صورت لزوم، نتیجه این بررسی، بازرسی و ارزیابی به صورت شفاف به اطلاع عموم برسد.

 وی مردم را صاحبان اصلی شهر و شهرداری ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام از هرگونه انتقاد منصفانه و پیشنهاد عالمانه با تمام وجود استقبال می کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    1 0
    برای سطح سواد مطبوعاتیتان متاسفم،چرا که جانبدارانه نتیجه گرفته اید،آیا کسی دم روباه را شاهد قرار می دهد