قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) یکی از مانورهای امنیتی در برابر تهدیدات دشمنان است، افزود: برگزاری این آیین‌ها بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی نشانه عزت، عظمت و امنیت جمهوری اسلامی است.

آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) مانور امنیتی در برابر تهدیدات دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم استان در آیین‌های عزاداری و سوگواری شهدای کربلا در دهه اول محرم، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تهدید گروه‌های تکفیری و ضدانقلاب این مراسم بدون هیچ گونه مشکلی در سطح استان برگزار شد.

 


وی از تلاش، صمیمیت و همدلی همه نیروهای مسلح و تلاشگران عرصه امنیت استان در تامین امنیت مراسم‌های عزاداری قدردانی کرد و گفت: این مراسم‌ها یکی از مانورهای امنیتی استان در برابر تهدیدات دشمنان بود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تاسوعای حسینی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: حضور هزاران نفر از مردم بدون حفاظ امنیتی در مرکز حکومت استان نشانه‌ای از وجود امنیت و حاکی از عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امیدواریم عزاداری مردم ولایتمدار استان مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد، افزود: انقلاب اسلامی ما برخاسته از پیام خونین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و مردم ما خط مشی آن بزرگوار مبنی بر عدم قبول هرگونه ظلم و ستم را ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.