قدس آنلاین: دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: عمده مشکلات جامعه صنعت و تولید به مسائلی بر می‌گردد که به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان این مرزوبوم ایجاد شد و لین عرصه را به ورطه نابودی کشاند..

تحریم های ظالمانه دشمنان ایران جامعه صنعت و تولید را به ورطه نابودی کشاند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، محمدرضا طالبیان در گفتگو با خبرنگار ما  افزود: باید از مقاومت اقتصادی که در گذشته داشتیم به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و در این شرایط الزامات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رعایت شود

وی بیان داشت: از طرفی برخی خود تحریمی‌ها نیز وجود دارد، جزیره‌ای عمل کردن بعضی دستگاه‌ها، عدم اجرای قوانین، مشکلات مالی و تسهیلات، مشکلات مالیاتی، واردات بی‌رویه و برخی تصمیمات نا به جا واحدهای صنعتی را با مشکلاتی روبرو ساخته است.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اضافه کرد: در خانه صنعت، معدن و تجارت به دنبال فعالیت‌های پژوهش محور هستیم و سعی داریم مشکلات جامعه صنعت و تولید را به گوش مسئولان مربوطه برسانیم.

وی با اعلام اینکه باید از مقاومت اقتصادی که در گذشته داشتیم به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم تصریح کرد: الزامات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید رعایت شود.

طالبیان اضافه کرد: نیاز به تشکیل اتاق فکری است تا مشکلات صنایع به طور دقیق در آن بررسی شوند، قوانینی مخل تولید و صنعت وجود دارد که لازم است این قوانین با مشارکت بخش خصوصی شناسایی و رفع شود.

وی تاکید کرد: اگر هم قرار شود در شرایط پساتحریم وارداتی انجام گیرد باید به سمت واردات تکنولوژی و صنایع مادر برویم و از ورود کالاهایی که مشابه آنها در داخل تولید می‌شود جلوگیری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.