قدس آنلاین- تبریز: تیم زخم‌خورده تراکتورسازی تبریز در بازی سخت به مصاف تیم صبای قم می‌رود.

کابوس دقایق پایانی برای تراکتورسازی تمام می‌شود/ جدال تونی و علی دایی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در قم مهمان تیم صبای این شهر است.

 

روند بازی‌های تیم تراکتورسازی در سه هفته اخیر حیرت‌آور بود، اما 10 دقیقه غفلت بازیکنان این تیم از حلاوت نتایج درخشان تیم تراکتورسازی کاست.

تراکتورسازی بعد از اتمام وقفه لیگ ابتدا در اهواز دو بر یک از سد فولاد خوزستان عبور کرد و در تبریز نیز برابر تیم سایپا با دو گل به برتری دست یافت.

همچنین در بازی برابر ذوب آهن نیز تا دقیقه 80 با نتیجه خیره کننده چهار بر یک پیش بود، اما در دقایق پایانی بازیکنان ذوب‌آهن گل‌های خورده را یکی پس از دیگری جبران کرده و بازی را به تساوی کشاندند.

مصاحبه بعد از بازی تونی و حوادث تمرین روز گذشته تراکتورسازی نشان داد این تیم با چالش بزرگی مواجه شده است که می‌تواند بستر آرامش را از این تیم بگیرد.

تیم تراکتورسازی تبریز در پایان هفته دهم با 14 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

صبای قم در جدول رده‌بندی همسایه دیوار به دیوار تراکتورسازی بوده و با 15 امتیاز تیم پنجم جدول است.

شاگردان علی دایی در قم به خوبی امتیازات خانگی را جمع کرده و سه پیروزی و دو تساوی حاصل تلاش آنها در خانه خود بوده است؛ صبای در قم ابتدا برابر تیم‌های استقلال اهواز و گسترش فولاد تبریز به تساوی رسید، اما در سه بازی بعدی پیروز شد که این بردها در مصاف با تیم‌های پدیده مشهد، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان حاصل شده است.

بازی دو تیم حساسیت‌های بخصوصی را داشته است که از جمله آنها می‌توان به جدال تونی با علی دایی اشاره کرد.

صبا در بازی‌های اول خود برابر تراکتورسازی نتایج خوبی کسب کرده بود و حتی سابقه دو پیروزی برابر تراکتور در تبریز را نیز دارد.

اما در دو سال اخیر صبا روند موفقیت‌آمیزی برابر تراکتورسازی نداشته است و حتی در قم مغلوب این تیم شده بود.

جالب اینکه صبا تنها یک شکست را در این فصل متحمل شده است و در تهران نتیجه را به تیم راه‌آهن واگذار کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.