رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلا می شهر تهران گفت: قرار نیست شهرداری کار همه سازمان ها را انجام دهد. موضوع هرندی و برون رفت از آن کاری تک بعدی نیست.

شهرداری نباید مسئولیت همه را برعهده بگیرد/شورا دنبال سرتیمی نیست

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا دبیر در گفتگو با مهر در پاسخ به این سوال که انتقاد شما از شهرداری نداشتن برنامه برای محله هرندی بود، اما برنامه جامع در دویستمین جلسه شورای شهر از سوی حجت الاسلام امرودی ارائه شد، گفت: چند نقص در برنامه ارائه شده دیده می شود که نیاز است نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

وی توضیح داد: قرار نیست شهرداری کار همه سازمان ها را انجام دهد. موضوع هرندی و برون رفت از آن کاری تک بعدی نیست و اصلا امکان ندارد تا زمانی که سازمان های بهزیستی، رفاه، ناجا و حتی ثبت احوال در این کار مشارکت نکنند، تحولی در هرندی اتفاق بیافتد.

دبیر ادامه داد: در فوتبال یک تیم برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند. وقتی کاری گروهی است، باید همه مشارکت کنند. به عنوان مثال در حوزه بهزیستی آن ها باید بگویند چه کنیم، نه اینکه شهرداری بخواهد برای آن ها هم برنامه بریزد و تکلیف آن ها را روشن کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: قطعا همه دستگاه ها و سازمان ها دغدغه دارند و قطعا پای کار می آیند، اما باید از همه دعوت شود و یک سازمان مسئولیت این دعوت و مدیریت کار را برعهده بگیرد.

دبیر در خاتمه با بیان این مطلب که شورای شهر تهران به دنبال حل مشکل در محله هرندی است، گفت: شورا به دنبال سرتیمی نیست، بلکه ما قصدمان برون رفت منطقه از مسائلی است که درگیر آن شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.