۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 319575

سرازیر شدن قیر از برج تقطیر در محوطه کارخانه موجب یک آتش سوزی بزرگ شد!

کارخانه ایزوگام طعمه حریق شد

 به گزارش  قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125 صبح امروز دهم آبان مأموران آتش نشانی مشهد از طریق تماس مردمی با تلفن ١٢٥ در جریان وقوع یک آتش سوزی در کارخانه ایزوگام واقع در جاده کلات کیلومتر 22 قرار گرفتند.

سر آتشیار " ایوب خجسته " گفت: درپی دریافت این خبر بلافاصله نیروهای آتش نشانی ازچهار ایستگاه به همراه 7 دستگاه خودروی اطفای حریق سنگین به محل اعزام شده و بلافاصله عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.

وی در تشریح جرئیات این آتش سوزی گفت: با حضور گروه اطفای حریق در محل حادثه مشخص شد سرازیر شدن قیر ها از برج تقطیر در محوطه کارخانه موجب این آتش سوزی شده است.

این مسوول ایمنی با اشاره به اینکه قیر های سرازیر شده از برج به سرعت به سه استخر قیر مجاور سرایت و آتش بزرگی را به پا کرد، گفت : با توجه به حجم بالای دود و آتش که از فاصله دور قابل رویت بود، آتش‌نشانان به محض ورود به محل حادثه با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش از سرایت آن پیش از گسترش به دیگر قسمت های کارخانه و همچنین کارخانه های مجاور جلوگیری کردند.

سرپرست ایستگاه های 29، 38 و 21 آتش‌نشانی مشهد، اضافه کرد : باتوجه به سریع الاشتعال بودن مواد موجود در کارخانه و گستردگی حریق، ببیش از 20 تن قیر و همچنین تاسیسات برق این کارخانه طعمه آتش شد.

این مقام ایمنی در خصوص خسارات ناشی از این حادثه به خبرنگار ما اعلام کرد: آتش سوزی مذکور تلفات جانی دربرنداشت اما خسارات مالی زیادی به بارآورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.