سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار مملو از کپسول های گاز فندک و اسپری در جاده ورامین خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

آتش سوزی گسترده در انبار کپسول های گاز فندک و اسپری در جاده ورامین

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درساعت 3:16 بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک انبار واقع در جاده ورامین بعد از فیروز بهرام به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای حامل موادفوماتیک و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: انباری به وسعت 500 متر مربع در دو طبقه مملو از هزاران کپسول کوچک گاز فندک و اسپری در حجم زیاد وجود داشت که به یکباره محل مزبور دچار آتش سوزی و گزارش آن به سامانه اعلام شد.
ملکی با بیان اینکه انفجارهای پی در پی عملیات خاموش کردن آتش را با مشکلاتی روبرو کرده بود خاطرنشان کرد: درهای این کارگاه کاملا قفل بود که آتش نشانان پس از باز کردن آن از چند نقطه وارد عملیات شدند.
وی با بیان اینکه در مجاورت محل آتش سوزی یک دامداری بزرگ و چند کارگاه وجود داشته و هر لحظه امکان سرایت آتش به این مکان ها بود افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فنی و با تلاش چند ساعته موفق شدند آتش را مهار کرده و از سرایت شعله های آتش به مکان های دیگر جلوگیری کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در ساعت 8:17 آتش نشانان به این عملیات پایان داده و محل برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی در اختیار کارشناسان سازمان آتش نشانی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.