قدس آنلاین: مدیرعامل بنیاد فرنگی رضوی از چاپ مجموعه ۱۶ جلدی ترویج سبک زندگی امام رضا(ع) و توزیع این کتب در سطح کشور و خارج از کشور خبر داد.

چاپ مجموعه ۱۶ جلدی ترویج سبک زندگی امام رضا(ع) در بنیاد فرهنگی رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدتقی فخریان امشب در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در غرفه آستان قدس رضوی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد برگزار شد، اظهار داشت:  6 هزار و 650 دانش‌آموز در 14 آموزشگاه امام رضا(ع) با بنیاد فرهنگی رضوی در ارتباط هستند و این مجموعه ملزم به اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی افزود: در آستان قدس رضوی توجه ویژه‌ای نسبت به رویکرد پژوهشی وجود دارد و کتاب‌های کمک آموزشی را طبق مطالعات ویژه‌ای که صورت پذیرفته در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی  با اشاره به توجه ویژه نسبت به ترویج سبک زندگی رضوی، گفت: مجموعه 16 جلدی ترویج سبک زندگی امام رضا(ع) در بنیاد فرهنگی رضوی آماده شده که این کنب در سطح کشور و حتی خارج از کشور توزیع شده است.

فخریان تصریح کرد: مبدأ حرکت به سمت موفقیت‌های پژوهشی و آموختن آموزش‌های لازم از مقطع ابتدایی بوده و در این راستا با کمک مؤسسه به‌نشر تاکنون 33 عنوان کتاب رونمایی شده است و 6 عنوان کتاب جدید نیز در آغاز سال تحصیلی 95-94 در اختیار دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع) قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: معتقدیم که مدارس امام رضا(ع) باید الگوی سایر مدارس کشور باشند و این مدارس به عنوان مراکز برتر آموزشی، تقویتی و پژهشی قدم‌هایی مثبتی را در حوزه تعلیم و تربیت بردارند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به رونمایی از 6 عنوان کتاب این مجموعه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 6 عنوان کتاب از سوی بنیاد فرهنگی رضوی رونمایی شد که شامل چهارعنوان کتاب انکلیسی، یک عنوان کتاب مدیریت برنامه‌ریزی و یک عنوان کتاب گذری بر تحقیق پژوهش بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.