قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: سیل هفته گذشته در ایلام، بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ريال به زیر ساخت های استان خسارت وارد کرد.

خسارت ۱۰ هزار میلیارد ريالی سیل به ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید با بیان اینکه این میزان خسارت براساس برآورد دستگاه های اجرایی استان و اعلام فرمانداران شهرستان های مختلف استان تعیین و به هیات دولت نیز اعلام شده است، اظهارداشت: از این میزان خسارت، سه هزار میلیارد ریال مربوط به زیرساخت ها، مسیل ها و تاسیسات زیربنایی شهر ایلام، دو هزار میلیارد ریال مربوط به خسارت های مردم و باقی نیز مربوط به دستگاه های اجرایی استان ایلام است.

وی با اشاره به اینکه هیات دولت در جلسه شب گذشته خود با اختصاص 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات مواد (10) و (12) مدیریت بحران کشور برای جبران بخشی از خسارات وارده به این استان موافقت کرده است، افزود: بر اثر وقوع سیل هفته گذشته خسارت های زیادی متوجه بخش های مختلف این استان بویژه شهر ایلام وارد شد که امیدواریم با اختصاص اعتبارات بتوانیم نسبت به رفع مشکلات پیش آمده اقدام کنیم.

گفتنی است بارش شدید و بی سابقه باران در سه روز پایانی هفته گذشته در ایلام باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری این شهر و وارد شدن خسارت به یک هزار دستگاه خودرو شد که متأسفانه این حادثه چهار کشته و 20 مصدوم به جای گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.