قدس آنلاین - ایلام: مدیر کل هواشناسی استان ایلام گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد ۲ موج بارشی جدید از روز سه شنبه هفته پیش رو وارد استان ایلام می شود.

۲ موج بارشی آسمان ایلام را بارانی می کند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، یوسف شیخ الملوکی با بیان اینکه موج نخست روز سه شنبه به آسمان استان وارد می شود که دارای پتانسیل بارانی قوی نیست و تنها باعث رگبار، رعد و برق در برخی از مناطق استان می شود، اظهارداشت: موج دوم از اواخر روز چهارشنبه بتدریج با رگبار و رعد و برق فعالیت خود را آغاز می کند که با توجه به برآورد کنونی از پتانسیل بارش آن و همچنین آسیب دیدن زیر ساخت های موجود، احتمال آبگرفتگی معابر در استان وجود دارد.

گفتنی است بارش شدید و بی سابقه 330 میلی متری باران در سه روز پایانی هفته گذشته در شهر ایلام باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری این شهر و خسارت به بیش از یک هزار دستگاه خودرو شد این سیلاب همچنین چهار کشته و 20 مصدوم نیز به جای گذاشت.

بر اساس برآوردها بیش از 10 هزار میلیارد ریال در نتیجه این سیل خسارت به تاسیسات زیربنایی، زیرساخت ها، مسیل ها، منازل مسکونی و واحدهای تجاری، خودروها و فضاهای عمومی وارد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.