رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس هشتم، از نحوه پرداخت سود سهام عدالت، گفت: تحقیق و تفحص از نحوه پرداخت سهام عدالت در مجلس هشتم به نتیجه خواهید رسید.

پرونده تحقیق و تفحص از سهام عدالت بسته می شود

به گرارش قدس انلاین  محسن نریمان در گفت‌وگو با  خانه ملت، با اعلام اینکه هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از نحوه پرداخت سهام سود عدالت هر هفته نشست برگزار می‌کند، بیان کرد: کارشناسان و مشاوران هم انتخاب و به سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد و دارایی، بخش‌های ذیربط و شرکت‌ها استانی که در رابطه با سهام عدالت تشکیل شده‌اند، اعزام شدند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، افزود: کارشناسان پس از آنکه اطلاعات را جمع‌آوری کردند، در هیئت رئیسه تدوین و بررسی می‌شود و گزارش به کمیسیون برنامه و بودجه تقدیم می‌شود.

به گفته نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس هشتم، ما در حال بررسی هستیم و در همین دوره مجلس تحقیق و تفحص از سهام عدالت به نتیجه خواهد رسید.

طرح تحقیق و تفحص از چگونگی پرداخت سود سهام عدالت در چهارم خرداد ماه سال جاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد. طراحان این طرح معتقدند با توجه به عملکرد دولت در واگذاری سهام عدالت و به‌ ویژه توزیع سود سهام مربوط به سال‌۱۳۸۶ در خرداد ماه‌ ۸۸ و همزمان با انتخابات ریاست‌ جمهوری سئوالاتی مطرح است که باید پاسخ داده شود
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.