تیراندازی‌های پراکنده سه موتورسوار در شوش وحشت‌آفرین شد.

وحشت‌آفرینی شبانه با تیراندازی‌های پراکنده
 به نوشته ایران ،شب سه‌شنبه تیراندازی‌های پراکنده در این شهر باعث نگرانی مردم و تجمع آنها در برابر فرمانداری شد. یکی از اهالی شوش در همین رابطه اظهار کرد: سه موتور سوار شب سه‌شنبه در نقطه‌های مختلف شهر اقدام به تیراندازی کرده و باعث وحشت ما شدند.
سجاد ادامه داد: آنان که مسلح به تفنگ کلاشنیکف بودند در منطقه ابراهیم آباد و کنار پارک ساحل و همچنین در آخر آسفالت تیراندازی‌ کردند، صدای این تیراندازی‌ها به‌صورت رگبار و با هدف ایجاد رعب و وحشت بود. وی اضافه کرد: تیراندازی‌ها به حدی بود که مغازه‌ها و بویژه طلا فروشی‌ها مجبور به تعطیل کردن مغازه‌های خود شدند.
این مرد تصریح کرد: مدت‌هاست که صدای تیراندازی در این شهر مردم را کلافه و نگران کرده و انتظار می‌رود نسبت به ریشه‌کن کردن این ناامنی‌ها و مجازات عوامل تیراندازی در این منطقه اقدامی جدی صورت پذیرد.
مردم شوش نیز با تجمع در مقابل فرمانداری، اعتراض خود را به این ناامنی‌ها ابراز کردند، مردم شهرک حمزه نیز در این تجمع حضور داشتند. گفتنی ا‌ست چندی پیش دو موتورسوار با تیراندازی در یکی از خیابان‌های شوش در پی ایجاد رعب و وحشت بین مردم بودند که توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.