رئیس قوه قضائیه دستاوردهای سفر خود و سایر مسئولان عالی قضایی به استان مازندران را تشریح کرد.

آملی‌لاریجانی دستاوردهای سفر به مازندران را تشریح کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از (ایسنا)، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در پایان سفر سه روزه خود به مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ هدف اصلی از سفر به استان‌ها از جمله استان مازندران این است که وضعیت دستگاه قضایی در استان رسیدگی شود تا پس از بررسی مسائل و مشکلات، در حد امکان این مشکلات برطرف شود تا ان‌شاء‌الله در خدمت رسانی به مردم به نحو بهتری عمل شود.

وی گفت:‌ در این سفر مسئولان قضایی به 18 شهر از استان مازندران سفر کردند و با مشکلات دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در این راستا آشنا شدند و امروز در دو جلسه کاری مفصل این مشکلات را بررسی و تلاش کردیم آن‌ها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه مبنی بر احداث و تجهیز ساختمان‌های واحدهای قضایی و تخصیص 100 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل این واحدها گفت: امیدوارم این تصمیمات موجب تحول بسیار خوبی در استان مازندران شود.

وی با بیان این‌که «امیدوارم با تلاش همه بتوانیم تحول خوبی در سطح استان داشته باشیم» گفت‌: همکاران ما در استان به ویژه رئیس کل محترم دادگستری تلاش‌های خوبی داشته‌اند ولی اگر ان‌شاء‌الله طرح‌های تصویب شده اجرا شوند، در سطح خیلی بهتری قرار خواهند داشت.

رئیس قوه قضائیه ضمن تشکر از مسئولان استان مازندران از جمله استاندار، رئیس دادگستری، امام جمعه ساری و نمایندگان مازندران در مجلس گفت:‌ همچنین از همه مسئولان قضایی که به شهرهای مختلف سفر کردند، نیروی انتظامی، شورای تامین استان، روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه و مدیر اجرایی آن تشکر می‌کنم.

وی افزود:‌ قبل از همه این‌ها باید از مردم شهیدپرور و سخت کوش استان تشکر کنم. مازندران استان متنعمی از حیث سرسبزی است لکن از حیث اعتبارات محروم است و به نظر می‌رسد در طول سال‌ها به آن توجه نشده است. در رابطه با دستگاه قضایی هم همین است و امیدواریم با تلاش‌هایی که می‌شود این استان به وضع مطلوب‌تری برسد.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: ما در حاشیه این سفر جلسات بسیار خوبی هم با اقشار مختلف مردم مازندران از جمله خانواده‌های شهدا، نخبگان، علما و روحانیون و قضات و کارکنان دادگستری داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.