محمدصادق آذین گفت: با توجه به این که پروانه ساخت فیلمنامه «خانه کلنگی» دیر به دستمان رسید، سال آینده این فیلم سینمایی را کلید می زنیم؛ اوایل فروردین ماه مناسب است، اما پیش تولید‌مان را در این بازه زمانی انجام خواهیم داد.

«خانه کلنگی» اوایل فروردین ۹۵ کلید می‌خورد/ پروانه ساخت فیلم دیر به دستمان رسید
به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق آذین تهیه کننده در گفت وگو با فارس، در ارتباط با شروع تولید فیلم سینمایی «خانه کلنگی» که به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است، گفت: به دلیل اینکه مجوز ساخت دیر به دست ما رسید، درنهایت تصمیم گرفتیم توید این فیلمنامه را به زمان دیگری موکول کنیم، اما هنوز موفق نشده‌ام با کارگردان صحبت داشته باشم.

وی در ادامه افزود: قطعاً نمی‌توانیم برای این طرف سال تولید فیلم را آغاز کنیم. با توجه به پروسه پیش‌تولید این فیلم، قطعاً شرایط مهیا نیست تا فیلم به جشنواره فجر برسد. البته یکی از دلایل تأخیر فیلم، فصلی است که در آن قرار داریم. با توجه به تمام این مسائل، به نظر می‌رسد اوایل فروردین ماه «خانه کلنگی» را کلید بزنیم.

مدیرتولید فیلم سینمایی «بادیگارد» گفت: قبل از ایام نوروز، پیش تولید فیلم را انجام خواهیم داد، این در شرایطی است که تمام لوکیشن‌های فیلم در تهران است و خارج از تهران فیلمبرداری نداریم.

آذین در ارتباط با قصه فیلمنامه «خانه کلنگی» گفت: همانطور که از نام فیلم مشخص است، خانه کلنگی در فیلمنامه وجود دارد که در قصه تأثیرگذار است. این فیلم ماجرای پدری است که فرزندانش بنا به دلایلی به خارج از کشور کوچ کرده‌اند. وی در خانه قدیمی «کلنگی» زندگی می‌کند. بعد از مرگش، فرزندانش به کشور برمی‌گردند که چند نفر از آنها دارای فرهنگ غربی شده‌اند و تعداد دیگری از آنها همچنان به خانه قدیمی و ایران علاقه دارند. ابتدا تصمیم بر فروش خانه است، اما درنهایت، بحث احیای آن به میان می‌آید.

قرار است این فیلمنامه به نویسندگی بابک محمدی با موضوع بازگشت به هویت ایرانی شرقی (ملودرام اجتماعی) توسط وی با تهیه کنندگی محمد صادق آذین ساخته شود.

در حین گفت‌وگو با محمد صادق آذین متوجه شدیم که وی چشمش را به علت بیماری آب مروارید جراحی کرده که حال عمومی وی خوب بوده و جراحی هم به خوبی انجام شده است. همواره برای آذین تهیه کننده و مدیر تولید با سابقه سینمای ایران آرزوی سلامتی داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.