واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن، یک پایگاه نظامی عربستان سعودی واقع در پشت روستای المعنق در جیزان در جنوب عربستان را قرار داد که در اثر آن شماری از سربازان سعودی کشته و زخمی شدند.

یک پایگاه نظامی عربستان توسط نیروهای مردمی یمن هدف قرار گرفت
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، از سوی دیگر واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز با چند موشک پایگاه نظامی خباش در منطقه نجران را بطور مستقیم هدف قرار داد و شعله های آتش از محل اصابت موشکها مشاهده شد.

نیروهای یمنی همچنین با موشک های کاتیوشا و گلوله های توپ مراکز تجمع مزدوران سعودی در منطقه الکرفل در استان مأرب یمن را به شدت درهم کوبیدند.
در این حمله تعدادی از جنگ افزارهای تروریست ها و عناصر وابسته به رژیم سعودی منهدم شد و شماری از آنها کشته و یا مجروح شدند.
عربستان و 9 کشور عربی دیگر از جمله کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین 94 حملات هوایی و دریایی علیه یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که بر اثر آن نزدیک به پنج هزار یمنی از جمله صدها زن و کودک به قتل رسیده اند.
عربستان با حمله به فقیرترین کشور عربی منطقه می خواهد عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله که امنیت شهرهای یمن را تامین می کنند، جلوگیری کند.
به عقیده بسیاری از کارشناسان، جنایات عربستان در یمن نسخه دیگری از رویکرد و رفتار رژیم صهیونیستی در غزه است.
ارتش و نیروهای مردمی یمن که از فروردین ماه تاکنون مقابل تجاوز کشورهای عربی به رهبری عربستان مقاومت کرده و بیشتر شهرها را در اختیار خود دارند، در جبهه دیگری با گروه های تروریستی القاعده و داعش که مورد حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان هستند، می جنگند.
 

 

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.