قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: دشمن در همه مراحل انقلاب بيشترين ضربه را از نيروي انتظامي خورده و نتوانسته اهداف شوم خود را پيش ببرد، به همين دلیل در صدد است تا به اين مجموعه پاك و پايبند به ارزش‌های اسلام و انقلاب آسيب بزند.

دشمن به دنبال ضربه زدن به  نیروی انتظامی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخاني از دو مجموعه عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات به عنوان دو نعمت بزرگ براي نيروهاي مسلح ياد كرد و اظهار داشت: يكي از بركات انقلاب اسلامي تاسيس اين دو يگان در بدنه سازمان‌هاي نظامي و انتظامي بود كه به مثابه دو بال از اين سازمان‌ها حفاظت كرده و سد محكمي در برابر تهديدات و آسيب‌هاي دشمن هستند.
فرمانده انتظامي استان اصفهان تصریح کرد: غني‌سازي معنوي كاركنان توسط عقيدتي سياسي و مقابله با شكست‌هاي حفاظتي توسط حفاظت اطلاعات باعث شده تا امروز ناجا به يكي از قوي‌ترين و آسيب ناپذيرترين سازمان‌هاي انتظامي در بين كشورهاي منطقه تبديل شود.
سردار آقاخاني با بيان اينكه خطر جريانات فكري و انحرافي در جامعه جدي است، افزود: امروز تهديدات فكري بيش از تهديدات جسمي است و دشمن در صدد است با ايجاد اين گونه انحرافات به نظام اسلامي ما ضربه بزند.
وي با بيان اينكه فرهنگ خودحفاظتي و خودصيانتي بايد در بين آحاد جامعه نهادينه شود، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با تلاش‌هاي مجموعه حفاظت اطلاعات و عقيدتي سياسي كه وظيفه جلوگيري از آسيب‌ها و تهديدات پيش‌روي نيروهاي پليس را برعهده دارند توانست اين فرهنگ را در بين ماموران نهادينه كند.
فرمانده انتظامي استان اصفهان، زمان‌شناسي، جريان‌شناسي و موضوع‌شناسي را از خصوصيات بارز حفاظت اطلاعات ناجا برشمرد و گفت: افراد شاغل در نيروي انتظامي از آن جهت كه الگوي مردم هستند لازم است تا از هر آفت و آلودگي به دور بوده و در مسير متعالي نظام اسلامي حركت كنند كه اين امر نيز مستلزم آشنايي بيشتر با تهديدات دشمن و آسيب‌هاي پيش رو است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.