قدس آنلاین: مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، اطلاع رسانی شفاف، حضور حد اکثری و ایجاد زمینه مشارکت سیاسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را راهبرد رسانه دانست.

راهبرد انتخاباتی صدا و سیمای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محسن نصرپور در دیدار با محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور  به میزان نفوذ و تأثیر گذاری رسانه استانی در افکار عمومی و حفظ ارزشهای حاکم بر جامعه پرداخت و تصریح کرد: رسانه ملی در آگاهی بخشی و ایجاد بستر مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خود به شکل ملی، فرا جناحی و بی طرف عمل خواهد کرد.

نصرپور تأکید کرد: بر مبنای دستور دکتر سر افراز رئیس رسانه ملی، اطلاع رسانی دقیق، صحیح، مستمر و با رعایت اصل بی طرفی در پخش برنامه های متنوع و مفید از جمله اهداف اصلی رسانه ملی و استانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

رئیس ستاد انتخابات کشور نیز با اشاره به اثر بخشی برنامه‌های صدا و سیمای استانی، دعوت از نخبگان جهت ثبت نام به عنوان کاندیداهای مجلس و حضور پر رنگ مردم در انتخابات همچون گذشته را در تهیه و پخش برنامه‌ها خواستار شد.

محمدحسین مقیمی، رعایت مقررات و قوانین انتخاباتی و چارچوب های رسانه ای را در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از جانبداری را از مهمترین وظایف رسانه ملی و استانی دانست.

همچنین رئیس ستاد انتخابات کشور حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را سبب انسجام و وحدت ملی دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.