ایران رتبه نخست اعزام زائر به حج و عتبات عالیات را دربین 52 کشور اسلامی جهان دارد .<BR> <BR>

رتبه نخست ایران در اعزام زائر به حج و عتبات

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازواحد مرکزی خبر، رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت : سالانه بیش از 3 میلیون نفر از ایران به سه کشور عراق ، سوریه و عربستان سفر می کنند.

لیالی با اشاره به نام نویسی 6 میلیون و 600 هزار نفر برای سفر عمره گفت: پارسال 800 هزار زائر ایرانی به عمره مشرف شدند که این تعداد زائر در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

وی همچنین از اعزام سالانه یک و نیم میلیون نفر از سراسر کشور به عتبات عالیات عراق خبر داد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • rezza IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    درخواست از سازمان حج و زيارت براي حذف سهميه ها بر اساس نتايج اعلامي اعزام به حج ثبت نام کنندگان اخير تا سال 1400طول مي کشد و خيل عظيم مشتاقان پول خود را در بانکها خوابانده اند و در اين شرايط هيچ توجيهي وجود ندارد که سازمان حج و زيارت سهميه هايي را خارج از اولويت ثبت نام در نظر بگيرد. هم اکنون 8 نوع سهميه وجود دارد که ما خبر داريم و شايد بيشتر هم باشد. 1- سهميه دانش آموزي 2- سهميه دانشجويي 3-سهميه هيات علمي 4-سهميه برخي ادارات و وزارت خانه ها 5- سهميه مبلغاني که زبان خارجه مي دانند 6-سهميه ايرانيان خارج از کشور که بعضا به اعزام رانت گونه آقازاده هاي داخل کشور تبديل مي شود 7- سهميه زوج هاي جوان 8-سهميه افراد مسن. بجز سهميه اخر که توجيه عقلي و منطقي دارد ضرورت دارد سازمان حج و زيارت بقيه سهميه ها را حذف کند و افراد را بر اساس قرعه کشي و ثبت نام به حج عمره مشرف سازد. از تمام کساني که در خبرگزاري ها و رسانه ها هستند خواهشمندم اين مساله را با جديت دنبال کنند.