کمپینی که برای نخریدن خودرو طرح جدید دولت راه افتاده است خیانت به کشور است.

نعمت‌زاده :کمپین نخریدن خودرو خیانت به کشور است
به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا نعمت‌زاده با اعلام این مطلب درباره تحریم وام خودرو اظهار کرد: اگر افراد ناامید و مخرب بگذارند مردم از طرح خرید اقساط خودرو استقبال می‌کنند به طوری که در 4 ساعت ابتدایی 5 هزار نفر برای خرید خودرو ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: هر فردی می‌تواند پشت کامپیوتر بنشیند و هرچه می‌خواهد بنویسد اما اینکه چقدر جوانان را دوست داریم و به تولید ملی اهمیت می‌دهیم موضوع دیگری است. کمپینی که برای نخریدن خودرو طرح جدید دولت راه افتاده است خیانت به کشور است. 
وزیر صنعت ادامه داد: زمان بازپرداخت وام خودرو تغییری نکرده است و براساس اعلام قبلی بازپرداختی 7 ساله دارداما شرایط خرید 4 ساله خودرو نیز فراهم است. 
نعمت‌زاده خطاب به خبرنگاران گفت: از تمام خبرنگاران کشور دعوت می‌شود که 20 نفر 20 نفر برای بازدید از خودروسازی‌های کشورو توانمند‌ی‌های آنها به کارخانه‌ها مراجعه فرمایند.
وی افزود: در نیمه اول اسفند نیز نمایشگاهی با عنوان توانمندی‌های صنعت خودرو خواهیم داشت که کسانی که در فضای مجازی این نمایشگاه و خرید خودرو  را نیز تحریم می‌کنند مردم به دنبال آنها نمی‌روند و شعور مردم خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. 
وزیر صنعت تاکید کرد: در صورتی که از این خودروسازی‌ها بازدید شود مشخص می‌شود که کیفیت خودروهای ساخته شده در کشور به چه شکل است و خودروی خوب درست کردن به چه شکل ا نجام می‌شود. بعضی افراد فکر می‌کنند که خودروسازان ما فوت می‌کنند و خودرو درست می‌شود. 
این مقام مسئول در ادامه درباره اینکه چرا خودروهای چینی در طرح فروش اقساطی خودرو قرار گرفته‌اند گفت: طرح فروش خودرو با وام 25 میلیونی صرفا برای خودروهای تولید داخل است و خودروهای چینی نیز که در این طرح قرار گرفته‌اند تولید داخل اما تحت لیسانس کمپانی‌های چینی هستند.
وی  افزود: همانطور که خودروهای پژو در داخل کشور تولید می‌شود خودروهای چینی نیز تولید داخل بوده و صرفا تحت لیسانس است.
نعمت‌زاده افزود: برخی خودروسازان ما در سالهای گذشته از سوی خودروسازان خارجی مورد تحریم قرار گرفتند به همین منظور برای بستن قرارداد و ادامه تولید خودرو مجبور شدند به سمت خودروسازان چینی بروند.
وزیر صنعت گفت: خودروهای ایرانی خودروهای با کیفیتی هستند و تنها خوشکلی خودروهای خارجی را ندارند.
وی افزود: گلایه‌ای که برخی مردم از کیفیت تولیدات داخلی دارند مربوط به زمان تحریم‌ها است زیرا خودروسازان ما در این دوران مجبور به تامین قطعاتی شدند که از کیفیت لازم برخوردار نبود.
نعمت‌زاده یادآور شد: در شرایط فعلی خودروسازان ما صرفا قطعات اصلی را خریداری کرده و یا آنها را در داخل کشور تولید می‌کنند.
وی در پایان یادآور شد: بعد از  اجرای برجام دست خودروسازان باز خواهد شد و با ایجاد رقابت بین آنها کیفیت محصولات داخلی افزایش می‌یابد.
منبع : روز نو

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 130
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    149 5
    خائن کسانی هستند که بعلت منافع شخصی با اتخاذ سیاستهای غلط مانع پیشرفت و تکامل در همه زمینه هارا در این مملکت میگیرند
  • yek IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    166 3
    چرا مردم را متهم به خيانت مي كني آقاي وزير!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟ اين مردم هماني هستن كه در هشت سال جنگ مشاركت داشتند ,هماني كه انقلاب كردند .آيا اينكه قيمت يك خودرو را چندين برابر قيمت واقعي به همبن مردم قالب كني خيانت به اعتماد مردم نيست . خائن واقعي چه كسي است ؟؟ چرا از سادگي و صافي دل اين مردم سو استفاده مي شود .
  • مجید IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    40 0
    شوخی کرده وزیر محترم . کیفیت وایمنی نداشتن خودروهای داخلی خیانت نیست اقای وزیر ؟!!!
  • بنده خدا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    35 0
    ما مردم خیانت کاریم یا شما مسئولین روز قیامت بهت جواب میدم پیرمست
  • بیدادگر IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    34 0
    خیانت اونیکه وقتی پراید با یک (معذر ت می خوام )الاغ برخورد می کنه تا صندلی جلو جمع میشه
  • ی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    29 0
    مردم چرا اذیت می کنید بابا بفهمید پیر شده! پیر شده! در این سن باید با نوه هاش خونه سازی و ماشین بازی کنه به زور که نمی شه!!!
  • ایرانی IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    32 0
    خرید یک خودرو 7 میلیونی به قیمت 30میلیون خیانت به کیست
  • ناشناس IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    27 0
    جوری که این آقاداره پیش میره ملتوبه ارتدادومفسدان فی الارض متهم نکنه خیلیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • کیوان IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    32 0
    خائن به این مملکت و صنعت خودرو شما هستید و وزرای قبلی که تا کنون نتوانستید خودرو با کیفیت اروپایی های کافر و مزدور بسازید و کشور را به ویرانه برديد. مردم عاجز از این همه دروغ و ریا کاری شما هستند وگرنه این همه اختلاس را همه اجداد ما کارمندان هم نمیتوانند انجام دهند
  • خود IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    29 0
    پس آقای وزیر لطفا خودرو های تولید های قبلی را آتش بزنید تا مردم خیالشان راحت باشد که از تولیدات پارک شده و تصادفی و استفاده شده از قطعات استوک و از همه مهمتر قطعات چینی و قیمت بالا خبری نیست آن موقع هیچ کس مثل بعضی مسئولین به کشور خیانت نمیکنند
  • خود IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    33 0
    آنهائی هم که ثبت نام کردن بیشترشان راه دریافت وام و تحویل نگرفتن ماشین را فوت آبن شما خیالتان راحت باشد
  • امیرعلی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    29 0
    سیاستی که شما در پیش گرفتین خیانت به ملت نیست ؟؟؟؟ مگه با دشمنان خونی طرفین که متوسل به حربه هایی مثل وام 25 میلیونی متوسل شدین و تاکتیک و نرفند به خرج میدین ؟؟؟؟ مگر هدف از تشکین کمپین خودروی صفر نه فقط احقاق ناچیزترین حقوق مردم در این بخش هست ؟؟؟ مقاومت در برابر خواست مردم چه نتیجه ای براتون داره ؟؟؟؟ بر فرض مثال با اتکا به سیاست و زور و قدرت مردم و کمپین رو شکستین ... دستاورد خورد کردن مظلوم با توسل به ظلم چیزی جز غضب خداوند متعال نخواهد بود . آقای وزیر حواست به کارهایی که میکنی و حرفایی که میزنی باشه .. عمر دست خداست اما ظاهر امر نشون میده که در یک قدمی برزخ هستین . بالاخره باید جوابگو باشین یا در این سرای فانی و یا در دیار باقی
  • ایرانی IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    33 0
    خاین اونیه که ماشین نا امن وبی کیفیت هفت میلیونی را بیست میلیون به همون ملت تحمیل میکنه
  • مهیار IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    40 1
    خوشتیپ بزرگوار! ما خائنیم یا مسئولینی که پراید رو یک چهارم قیمتی که ما می خریم به عراق و سوریه و لبنان میفروشند؟!!!
  • حمید IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    39 0
    بخ خدا دلم میخواست هر چی از دهنم درمیاد نثارتون کنم ولی ادب حکم میکنه من مثل شما رفتار نکنم که مثل آب خوردن دیگران رو متهم به خیانت و کشورفروشی میکنید!!!!!! هموطنان عزیز نباید خرید تا کیفیت و قیمت به حد نصاب واقعی خودش برسه... کجای دنیا هنوز ماشینی مثل پراید یا 405 رو با این استانداردهای پایین میسازن و میفروشن.. کدوم کشورها ها؟ یعنی حق مردم فهیم ایران در این حده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    30 0
    نخریدن خیانت به دولته ولی جان مردم رو با خودروی ناامن گرفتن خیانت به کیه؟ آدم کشتن خیانت نیست؟ بیان ببین با کیفیت خودرو آشنا بشن؟!!!! آقای محترم! مردم دارن این ماشین ها رو سوار میشن از نزدیک دارن میبینن کیفیت ها رو، اون موقعی هم که بخاطر نا امن بودن خودرو طرف داره تو ماشینش!! جون میده به خوبی با گوشت و پوست و استخون و روحش داره کیفیت ماشین های به اصطلاح ساخت داخل رو کامل حس میکنه. کیفیت ماشین های ایرانی قابل مقایسه با ماشین های خارجیه؟!!!شتاب 0تا 100 ماشین های تون چنده؟ سرعتش چقده؟ هیجان رانندگی چقده
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    34 0
    جان ملت مهمه یا جیب تو و امثال تو؟ آیا زن و بچه خودت پراید و محصولات داخلی سوارمیشند؟ هرکدام در یک پستی گذاشتی و پول کلان به جیب میزنی فکر مردم نیستی
  • حسین IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    31 0
    آقای وزیر ...؟ چرا خودروهایی که از تمام کشورها برگشت خورده به مردم غالب می کنید ، این خیانت به مردم است ، مردم را آزاد بگذارید و به تولید داخل وام بدون بهره بدهید و تولید خارج را با قیمت تمام شده آزاد بفروشید تاببینید مردم چه تشخیص می دهند اگر نگران سهام تون از این خودروسازها نیستید...
  • حمید IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    32 0
    جناب آقای نعمت زاده به نظرمن خیانت کار کسانی هستند که با سیاست های غلط خودشون جون هموطنان من وجنابعالی را به خطر می ندازن فقط به فکر پول و منافع شخصی خودشون هستند جنابعالی می گویی اون ها خائن نیستند اما من جوان که از این لگن ها نمی خرم خائن هستم از جنابعالی خواهش می کنم که حرمت مردم رو نگه دارید با تشکر .
  • در معرض فوت با خودرو ايراني IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    37 0
    ما كيفيت را در جاده ها مي بينيم نه در كارخانه
  • خیانت کار کیست؟ IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    37 0
    چه کسی حاضر است یک گاری غراضه با قابلیت خطر بالا را خریداری کند؟ گاری بی کیفیت؟ اون هم با دو برابر قیمت؟ تازه سند خودرو در گر. بانک است و غیر قابل فروش؟ تا 4 سال بعد اون خودرو اسقاطی شده و صاحبش دارد اقساط دوبرابر قیمت را پرداخت می کند. کدام یک از این ها توهین به شعور مردم است؟ نخریدن کالای بی کیفیتی که ممکن است سرنشینان خود را به کشتن دهد و یا آگاه کردن مردم و کسانی که ممکن است فریب این شارلاتان بازی های گاری سازها را بخورند. مردم وظیفه دارند آگاهی درست به هموطنان خود بدهند تا ضرر و زیان جانی و مالی نبینند. اون بنده خدایی که فریب بخورد دیگه پای خودش است. ما که خقیقت را گفتیم. این خودروها سالها در انبار خاک خورده اند زیر آفتاب و سرما. لاستیکهایشان تاریخ مصرف گذشته اند و اکثرا تاریخ از روی لاستیک را محو کرده اند. قطعات پلاستیکی عمرشان به پایان رسیده است و روغن موتور و هیدرولیک انها فاسد شده
  • ستاره IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    43 0
    خیانت؟؟؟؟؟؟؟؟؟خائن اونیه که ماشینش ارزش 2 میلیون نداره 20 میلیون میفروشه. خائن اونیه که ماشینش جون جوانای این مرز و بوم رو میگیره و شده عین ازرائیل واسه کشور ما. خائن اون بالا دستیان که خود شون سوار این ماشینا نمیشن
  • امــــــــــــِر. IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    40 0
    خب هر موقع دستتون باز شد کیفیت رفت بالا ما میایم میخریم در ضمن نخریدن خودرو بیکیفیت با پول زور خیانت نیست خیانت سرکیسه کردن مردم و دور زدن چپاول نوین شما خیانته عاقا
  • ایران IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    42 0
    کسی که حرفش با عملش یکی نیست منافق است
  • مرتضی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    40 0
    آقایی وزیرشما خودتون داریدبه چشم میبینیدکه ارابهایی شرکت چطورجون مردم عزیزملت رو میگیرن توهشت سال دفاع مقدس کشورعزیزمن ایران اینقدکشته داده نشده بود.چرابایدماشینی که به هفت میلیون به کشورهایی همسایه فروخته میشه سه برابربیشتربه مردم ایران فروخته بشه چراااااااااا؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    40 0
    چرا باید این همه پول برای خودروهای بی کیفیت و ارابه های مرگ خرج کنیم؟ آقای نعمت زاده قدری به فکر مردم باشید در پیشگاه خدا چه جوابی خواهید داشت؟؟؟
  • اسفندیار IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    44 0
    آقای وزیر ما کیفیت خودرو را در استفاده از آن در خیابان وجاده و... میبینیم نه در نمایسشگاه خیانت را اونهایی میکنن که نمی گذارند مردم برای یکبار هم که شده تکلیف خودشون رو با این خودرو سازهای ظالم روشن کنند.
  • اومدم خیانت نکنم به کشورم،به سرمایم خیانتکردم IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    49 1
    متاسفم برای وزیری که صدایش از جای گرم در میاد،تاحالا شده ماشین صفربگیری باخونواده خوش وخرم و چهچه وبه به بری مسافرت هنوز سیصدتا نرفته ماشینت همچین زمین گیربشه ک خونوادتو بفرسی برگردن خودتم چند روز در به در این نمایندگیهای پول پرست شی اقای وزیر محترم!!!!!!!!!!!!!!
  • رقیه IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    44 0
    بله شعور مردم بالاتر از این حرفهاست که خودروی آشغال داخلی را بخرند.گذشت از خودروسازها و حامیانش دیگر جایز نیست اقای وزیر
  • ایران IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    39 0
    فوت میکنند تو پتروشیمی
  • مجید IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    44 0
    آقای وزیرمیلیاردرمنافعش درخطرافتاده تکلیف ماشین های دپوشده سالیان قبل خودرسازها چی میشه نکنه بازیافت میکنند!!
  • رضا IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    51 0
    آقاي وزير ميشه بگي ماشين خودتو ، پسرت و دخترت چيه ؟ مثل يك باباي خوب دست پسرتو بگير ببر جلوي سايپا يه پرايد 131 فول براش بخر .
  • بيست سال سواره يكسال پياده IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    49 0
    اين بچه رو(صنعت خودروسازي داخلي)اينقدر لوس كرديد و حمايت الكي كرديد كه هيچ وقت بزرگ نخواهد شد و هميشه چشم به دست پدر و مادرش دارد.الان هم از مردم حمايت نكرديد از همان چهل نفري كه سود خودرو توي جيبشون ميره حمايت كرديد و جنس بنجل را حراج كرديد. ولي از قديم گفتند مال بد بيخ ريش صاححبش/ بهتون قول ميدم خيلي از اينهائي كه فوري رفتند ثبت نام كردند از درد بيكاري ميخوان با ماشين كار كنند و خرج زندگيشون و قسط ماشين رو در بيارن .
  • ساسان IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    43 0
    خیانت کار آنهایی هستند که سرمایه و پول این ملت را برای خرید کالای غیر ضروری و البته با باز پرداخت دو برابر به ملت میدهند . شما اگر دلتان میسوخت وام مسکن را 150 میلیون میکردید با سود 5 درصد مثل همه دنیا و اقساط 30 ساله و یا وام ازدواج رو 30 میلیون میکردید تا جوانها بتوانند راحت ازدواج کنند و غرق در فساد نشوند . کسی که خانه و سرپناهی از خود داشته باشد و امید به آینده نیز درونش وجود داشته باشد خودش میتواند با سعی و تلاش خودرو و کالا تهیه کند . شما فقط به فکر پرکردن جیب سهامداران ایران خودرو وسایپا هستید . آنهایی که ثبت نام کرده اند نیز بعد قسط اول متوجه اشتباه خود میشوند ...البته اگر قسطی پرداخت شود که بعید میدونم حتی 20 درصد ثبت نام کنندگان هم پرداخت کنند !!!!!؟؟
  • آرتین IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    54 0
    دیواری کوتاه تر از دیوار مردم وجود نداره، چرا فقط به فکر خودروسازان هستید و برای نظر وخواست مردم احترام نمیگذارید،،،تاکی باید از خودروهایی استفاده کنیم که در هیچ جای دنیا خریداری ندارد،چرا فقط وام خودرو افزایش دارد ولی وام ازدواج نه!!! شما واقعا به فکر مردمید یا جیب خودروسازان؟ از خدا نمی ترسید؟
  • اهدا IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    60 0
    نعمت زاده چیه نونت کم شده؟ التماس نکن دیگه فایده نداره؟ کلاه برداری شما بر همگان روشن است. این خودروهای تو انبار مونده مثل لاستیک فاسد و تاریخ مصرف گذشته یا سیمان فاسد شده هستند؟ چرا واقیعت را به خریداران نمی گویید؟ حالا کی داره تو معامله خیانت می کنه؟ جنس بنجول و باد کرده شما به هر قیمتی حتی از بین رفتن جان عزیزان مردم باید فروخته بشه؟ خائن کیست؟ این نون خوردن نداره. روزی باید جوابگو باشید. مردم عزیز و هموطن گرامی در موقع خرید دقت کنید به تاریخ مصرف لاستیک ها و تاریخ تولید برخی از قطعات که بر روی آنها حک شده و خودتان متوجه هواهید شد چه کسی خیانت می کند. خریدن گاری بی کیفیت یعنی خودکشی
  • راد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    52 0
    خیانت یعنی این که در کار خودمون درست عمل نکرده و بعلل مختلف نتوانیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم مثل تولید خودرو بی کیفیت که خیانت به کشور و مردم است خیانت یعنی اینکه در ساخت یک قطعه دقت لازم را نکنیم خیانت یعنی اینکه سر سیلندر خودرو ی شما داخلش پوسیده باشه خیانت یعنی اینکه واسه یک ماشین 50 میلیونی 100 میلیون قیمت کم کمش قیمت بذاریم . خیانت یعنی اینکه رضایت مشتری تامین نشود ..
  • ايراني IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    60 0
    جناب وزيرنخريدن خودرو خيانت نيست بلكه خريدن خودروي هفت ميليوني به بيست ميليون خيانت است .با همين وام بيست وپنج تومني ميدوني چه كلاه گشادي سر مردم ميزاريد ؟
  • عبداله IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    46 0
    جناب آقای وزیر اگر می خواهید کیفیت خودروهای ایرانی را بسنجید می توانید به نمایندگیها یا ایساکو بروید و بدانید در طول گارانتی ( دو سال ) یک ماشین چقدر مراجعه کرده است ما ماشین صفر می خریم که به تعمیرگاه نرویم در حالی که ماشین تویوتا 10 سال به تعمیرگاه نمی رود و صاحب آن با آرامش خاطر و اطمینان استفاده می کند ، مردم منتظرند بعد از فرجام که قطعات اصلی آمد خرید کنند
  • م ج IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    43 1
    ایا اگر همه چیز درست و عادلانه باشد خیانت چه معنی دارد
  • علي IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    54 0
    معني خيانت رو هم فهميديم ، خسارت به مال و جان هم وطنانمان خيانت نيست آقاي وزير محترم.....
  • حسین IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    66 0
    خائن کسی است که مردم را احمق فرض کند و احمق تر کسی است که باور کند پنج هزار نفر ثبت نام کرده اند پراید هفت میلیونی را سی و پنج میلیون بخرند
  • رامین IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    63 0
    خیانتکار اونیه که ماشین های بی کیفیت را راهی جاده ها میکنه و هموطنان را به کشتن میده . تویی که ماشین های ارزان را با سه برابر قیمت قالب میکنی . جنس های چینی را وارد و سوار خودروها میکنی تا به اصطلاح ماشین ملی بفروشی .
  • محمدرضا حیاتی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    82 0
    خاین شما هستید که ماشین غیر استاندارد به مردم میفروشن با قیمت گران بجای اینکه به فکر مردم باشید به فکر سرمایه دار هستید
  • محمد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    83 0
    جناب آقاي نعمت زاده چرا قبل از تصدي پست وزارت اعلام كرده بوديد مردم مي توانند نخرند اما الان برعكس آن را ميگوييد؟ آيا اين تصميمي كه شما و دوستنتان ميگيريدچرا خانواده هاي خود را سوار ماشينهايي غير از توليد داخل ميكنيد؟ چرا اين همه شعار..
  • ايراني IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    81 0
    خائن كسيه كه پول مفت ميگيره و جون و آسايش مردم اهميتي واسش نداره
  • احسان IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    75 0
    قابل توجه : چرا به این راحتی که واسه فروش خودرو های روی دستتان باد کرده وام هایی و راهایی واسه رهاییشان قرار می دهید ، چرا؟ مگر مشکل نداشتن خودرو خیلی مهمتراز از مشکل نه آسیب نداشتن مسکن ، هست. یه کمی فکرکنی باید تا ته قضیه رو دید. خودرو ؟ یا مسکن؟ مسئله این است. شکست خودروسازان یا سرکیسه کردن مردم بی گناه. لطفا اینبار دیگه این نظر رو بزارید.
  • حمید IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    73 0
    عجبا !!!بجای عذر خواهی مردمی را که بدنبال حق خود هستند رو خائن خطاب میکنند
  • حمید IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    100 0
    عجبا !!!بجای عذر خواهی مردمی را که بدنبال حق خود هستند رو خائن خطاب میکنند
  • حسین IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    99 0
    داداش گلم نعمت زاده جان! پس تکلیف گرون فروشی و کم فروشی خودروسازا چی میشه این وسط؟ به نظر شما این کار خودروسازا کاملا انسانی و درست و شرعیه؟ من با کمپین کاری ندارم ولی اگه خود شما هم جای یه شهروند جوان و کم درآمد بودی با هزاران معضل، بیشتر ما رو درک میکردی!
  • حسین IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    106 1
    سلام اقای نعمت زاده فرمایش شما متین ولی اما شما قضاوت کنید افرادی که جان مردم سرزمینمان برایشان ارزشی ندارد خیانت می کنند یا افرادی که کمپین دفاع از جان مردم راه می اندازند؟
  • ادريس IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    114 0
    آقاي وزيرطي چند سال اخير بخاطر اين خودروهاي خارج از استاندارد در اين مملكت بسياري از خانواه ها جان باختندكمي مخجالت بكش با اين حرفاي نسنجيده ات اين يك كمپين ملي است.
  • علی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    زنده باد همه خائنینی که شما میگید..من به این خائن ها اقتدا میکنم تا به دزد ها
  • مهدی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    جناب آقای وزیر : سالیانه شاهد جان باختن هزاران هزار نفر از هموطنانمون هستیم که بخاطر بی کیفیتی صنعت خودروسازی یا بهتره بگم فرغون سازی خیلی راحت کشته میشن و خانواده ها از هم می پاشه اسم این رو چی میشه گذاشت؟ فقط همینو میتونم بگم وآقای وزیر : از مکافات عمل غافل نشو گندم از گندم بروید جو ز جو
  • چ IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    جناب آقای وزیر شما برای فرزند دلبندتان حاضرید پراید بخرید ؟ و او رو روانه جاده های برون شهری کنید ،
  • علی رضا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    جناب آقای وزیر! آیا شما و خانواده محترمتان هیچ زمان از خودروهای ساخت داخل استفاده کرده اید؟ یا مرگ فقط برای همسایه خوب است؟! در ثانی جنابعالی اینهمه ثروت را چگونه با حقوق دولتی بدست آورده اید و بنده با اینهمه کارمندی به اندازه یک میلیونیم آن هم نمی توانم پس انداز کنم؟!
  • بهرام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    اقای وزیر اول معنی خیانت را تفصیر کنید بعد قضاوت کنید کی خیانت کار است...خدایا خودت شاهد باش......واگذار میکنیم به خودت که فقط خودت قادری....ظلم به عرش رسیده....
  • بهرام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    عاجزانه خواهش میکنیم از شما های که میتونید مشکلات و اعتراضات واقعی مردم رو به گوش رهبری برسونید.مردم به خاطر رهبری صبوری میکنند و احترام قائل میشوند .شما هم جز مردمین.چرا اینهمه ظلم میکنند.کجای دنیا مثل مردم ایران پیدا میشود.خائن واقعی باید بمیرد.
  • رنج کشیده روزگار IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    باسلام.آقا من فقط یه سوال دارم.به نظر شما چرا وام خودرو 25 میلیون هست ولی وام ازدواج 2 میلیون؟؟؟!!!!!خواهشا بیشتر مراقب باشین.
  • علی IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    دست بردارید این همه خیانت انجام میشه شما هم فقط میگید خیانت خیانت اینه که من ماشین 90 رو میفروشم یک هفته نمیگذره مجبورم با همون پول ماشین مدل 83 رو بخرم این یه کلاهبرداری بزرگ و اجحاف در حق مردم و مصرف کنندگان هست این خیانته
  • واقع بين IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    تابعدظهر اعلام كردن 5هزارنفراسم نوشتن حدودساعت10 معاون وزير تويه برنامه گفت ده هزار حتما فرداهم اعلام ميكنن صدهزارنفرثبت نام كردن تموم شدمردم ديگه نيايين.بروعمو بروخودتورنگ كن
  • الایبل IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    توجه توجه !!! فعلا خودرو نخرید بعد از اجرایی شدن برجام با همین چهار میلیون پیش پدراخت وام خودرو میشه یه شاسی بلند فول خرید . پس بیخود خود را وام دار ایران خودر و سایپا نکنید . اینان می خوان خودروهایی که رو دشتشون مونده وبال گردن ملت کنند . پس پولتون را خرج نکنید تا پسا برجام شاسی بلند سوارشید تا بترکه چم حسود .
  • امیر IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    نعمت زاده: نخریدن الات قتاله یا همان فرغون های یک بار مصرف خیانت به کشور است. و ما همچنان میخندیم
  • جعفر IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای نعمت زاده چرا وقتی خودروسازان ماشین های بی کیفیت تولید می کردند نمی گفتید خیانت به مردم است ، چرا وقتی خدمات پس از فروش خودروساران فقط شعاری بیش نبود نمی گفتید خیانت به مردم است، چرا وقتی قیمت خودروها خیلی بیشتر از قیمت واقعی خودرو بالا رفت نگفتید خیانت به ملت است.حالا هم با اینگونه وامها نمی توانید سر مردم کلاه بگذارید.
  • اميد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    1 0
    اقاي ... تو فكر ميكني مردم پولشونو با فوت كردن بدست اورده اند شما هم بياييد ببينيد مردم با چه جون كندني پول درمي اورند اي طرفتاره سرمايه داري و اي ناكام كننده مردم دردمند به بهانه حمايت از توليد ملي اي خاين به ملت.....
  • حمید IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    گول نخورید مردم ....اندکی صبر سحر نزدیک است
  • عرفان IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    اقای نعمت زاده این مردم دیگه گول شمارو نمیخورن همه با هم.متهد شدن من نمیدونم ۵۰۰۰نفر که ثبتنام کردن از کجا اومدن
  • علي IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    همين پيش پرداخته كم ميديم پول خودروهستش مابقي كه قسط ميديم اضافيه و سود برا كارخانه .
  • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای وزیر خودروسازان فوت نمی کنند خودرو ساخته بشه !! بلکه با ساختن این محصولات بی کیفیت باعت فوت مردم میشن !!! خودت سوار پراید میشی ؟؟؟ در یک تصویر وزیر اقتصاد آلمان را دیدم با دوچرخه به محل کار خود میرفت . شما چی !!!!
  • میلاد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    واااقعاااا به شعورررر مردم توهین کردن....من امار قوی دارم...هزارنفر هم ثبت نام نکررردن
  • سید IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    سلام این تولید کنندگان بی مسئولیت با تولید خودرو بی کیفیت و عدم پاسخگویی منتقی به مشتریان در زمان خدمات پس از فروش و حتی یک عذرخواهی کوچک زمانیکه پژوه 405 دچار آتش سوزی میشد خیانت به مردم نبود
  • البرز IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای نعمت زاده اولا ابله خودتی که مردم را نادان فرض کردی بله جنابعالی با خانواده ات فوت میکنید و شرکتهای پتروشیمی را بالا میکشید به همین راحتی و بیکاریش برای همان جوانان ایرانی است که دم از آنها میزنید یک عده رانتخوار و مفت خور ریخته توی مملکت بعد لیسانس و فوق لیسانس همین مردم بیکاره
  • ناص شفق IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای نعمت زاده اگر واقعا نخریدن خودروی ایرانی خیانت است.ابتدا از خودتان شروع کنید وخودروی آخرین مدل خود را کنار بگذارید وبعد از آن با خودروی ملی (پراید )یک مسافرت با خانواده محترم دور ایران داشته باشید اگر پایان سفر بدون هیچ مشکلی به منزل برگشتید اعلام کنید تا مردم هم به کشورشان خیانت نکنید.مردم خائن هستند یا شماکه این ارابه های مرگ رو به مردم میدین .به خاطر شما وحرفهای نسنجیده شما رای که به آقای روحانی داده ام پس میگیرم .
  • امیر IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    من هم با نظر وزیر موافقم ایشان یک کلمه رو اشتباهی بیان کردن که من جمله ایشون و کامل می کنم نخریدن خودرو خیانت به خودرو ساز و جیب قطع سازانی است که منافع ما رو تامین میکنن در عوض خریدن خودرو خیانت به مردم و منافع ملی است.
  • محمود IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای وزیر چرا شما با خریدن خودروی خارجی به کشورخیانت میکنی!!!!!!!!!!!!!حتما خودروتون داخلیه
  • امید IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    عروسو به خوشکلیش می شناسن نه کیفیت داخلیش شاید از درون هم مریض باشه اما اگه ظاهرش خوب باشه می رن سراغش پس شما هم علاوه بر کیفیت قطعات به ظاهر ماشین هم برسید مردم بیشتر استقبال خواهند کرد برادرمجاهد
  • مهدي براتي IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    اين پيرمرد و ارباباش ديگه ترسي از خدا ندارند اين همه دروغ مي گن و سرمردم مي خوان كلاه بزارن . بدونن مردم ديگه سرشون كلاه نميره و هرگز به اين شياطين اعتماد نخواهند كرد .
  • kian IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای وزیر بهتره یکم از خودروسازای کشورهای دیگه مثل کره جنوبی که همزمان با کشور ما شروع به تولید کردن الگو بگیریم.هر وقت به اون مرحله از کیفیت رسیدین در مورد خیانت صحبت کنین.چقد دزدی و دروغ آخه؟!! بسه دیگه ؟!
  • بینام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    نعمت زاده خودت هم این خودروهای با کیفیت ایرانی را که فقط زیبا نیستند سوار نمی شوی/اما هویدا خودش پیکانسوار میشد
  • علی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    1 0
    باعث تاسف هست که یک وزیر سواد لازم در زمینه صنعت رو نداره و خودرو های داخلی رو ماشین خطاب میکنه .شما هم مثل این چشم بادومیها باید خودتو.... لازمه به خدا .
  • power d new day IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    1 0
    آخه مرد حسابي تو مگه مجتهدي كه اينطور با صراحت فتوا ميدي؟؟؟به من جواب نده خودت كلاهتو بذار جلوت قاضي كن ببين تو خائني يا من؟؟؟
  • ایرانی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    اشکال گرفتن از نقایص به صورت علنی میتونه رفع اشکال کند پس نمی تواند خیانت باشد خیانت یعنی شما دو زوجی هستید که متعهد شدید به هم وفادار باشید اما یکی از شما رعایت اصول نکرد این میشه خیانت اما اگر انتقادی به عملکرد باشد این خیانت نیست این عند وفاداریست سعی کنیم نقایص رو برطرف کنیم و به سلایق مختلف احترام قائل بشیم
  • امير IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    كوروش بخواب نعمت زاده بيدار است..خخخخخخخخخخخ
  • البرز IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    1 0
    آقای نعمت زاده یک کلام گفتی و نظرات هم وطننان عزیز را هم بخوان بعد در صدا و سیما جلو دوربین از همه مردم عذر خواهی کن بعد استعفایت را بده و برو همین
  • اسی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای وزیر هر وقت شما خودروی داخلی سوار شدی اونوقت میتونی در باره حق و حقوق ملت اظهار نظر کنی شما یا ملت رو نادان فرض کردی یا خودت هستی الان هم همه کاره هستی و هر طوری میخوای جولان میدی و هیچ چیز بغیر از سود خودت برات مهم نیست امیدوارم این خودرو های بی کیفیت ایرانی که جان خیلی ها رو گرفت و خیلی خانواده ها رو داغدار کرده آهشون خونواده خودت رو بگیره انشاله
  • امیر IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    کمی به خودت احترام بگذار وبفهم چه می گویی خائن ومنافق خودتی اگر خودروهاتون خوب هستند خودت وخانواده ات هم یک پراید سوار شو تو مگه چه کاری جز خیانت به مردم کرده ای که بنز سوار شوی ومردمی که این انقلاب اصلا متعلق به آنهاست باید پراید سوار شوند واگر سوار نشوند خائنمی شوند
  • Hamid IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقاي نعمت زاده آيا توليداين خودروهاي بي كيفيت باقيمت وحشت ناك خيانت نيست
  • خرم آبادی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    مسؤلین کشور شورشو درآوردن.گوشی اپل در دست بی ام و سوار و مرگ بر آمریکا و اروپا گویان به مردم میگن از تولید ملی حمایت کنین.واقعا نادانید یا ملتو نادان فرض کردین,واعظان کاین جلوه بر محراب و منبر میکنند_چون ب خلوت میروند آن کار دیگر میکنند گوییا باور نمیدارند روز داوری_کاین همه قلب و دغل در کار داور میکنند.
  • حامد IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آگه مردم عاقل باشند نميخرن,پرايد تو عراق 3ميليونه اونوقت مردم بيچاره ايران بايد 20 ميليون بدن يه لگن بخرن
  • م IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    بنده از طرف خودم به مردم غیور که حماسی دیگر افریدن و خودرو ساز که نه فرغون سازهارو نجات دادن کما ل تشکر و قدردانی را دارم به امید پیروزیهای بزرگ .. حتما با همت بلند شما پیروزی و فتح قله ها نزدیک است با دو کیسه دوغ.......!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    حرفی نزن که پشیمون بشی نعمت زاده با سرمایه بیش از 1000 میلیارد تومان آیا خودت هم از این خودرو ها سوار میشی ؟خانوادت سوار میشن؟ حاضری با پراید مسافرت بری؟ یا از امتیازات خود استفاده میکنید و ماشین های روز دنیا رو بدون گمرک می خرین و سوار میشین؟ شایدم هلی کوپتر یا هواپیما شخصی. شما از لحاظ اقتصادی مردم رو درک کردی؟ جان مردم برات مهمه؟ خائن کسی هست که تو راس کار هست ولی مردم رو درک نمیکنه و جان مردم براش مهم نیست
  • ناشناس IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    1 0
    لعنت خدا بر مدیران دغل باز...
  • ترسو IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقاي الكي از من خجالت نمي كشي از خدا خجالت بكش ابن رسم جوانمردي نيست ماشين صفر كيلومتر در زمان رانندگي دنده اش خلاص كند و با جان خانواده بازي كند و بعد بگوئي نخريدن اين گونه لگن ها خيانت است . قراضه هاي خارجي سگش بعض اين داخلي ها است براي خودم اتفاق افتاد !!!
  • حسی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    1 0
    واقعا خاک تو سر من که چنین شخصی که بلد نیست حرف بزنه و از بزرگترین رانت خوارهای ایرانه وزیر کشورم باشه .
  • کیان IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    لعنت خدا به هر کی که ظالمه.آخی چرا ماشینی که زیر ده میلیون ارزش داره بالای بیست میلیون به مردم بفروشید
  • کیان IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    لعنت خدا به هر کی که ظالمه.آخی چرا ماشینی که زیر ده میلیون ارزش داره بالای بیست میلیون به مردم بفروشید
  • ali IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    سلام اقای نعمت زاده واقعاراست می فرمایید من خائن هستم اما نه به شما وشرکت خودرو سازان (فرغون ساز)بلکه به امام (ره)، به مقام معظم رهبری ،شهدا ،جانبازان وکسانی که در پیشبرد ای انقلاب زحمت کشیدن . چرا که طرف امثال شما را گرفتم وسنگتان را به سینه زدم . ایا شما مسئولین خودروی ساخت داخل را سوار می شوید؟هرگز ایا در امور زندگی و وسائل خانه تان چند هزارم درصد ایرانی هستند؟ هیچ ایا جوانان از کمبود پول ازدواج نمی کنند یا نداشتن ماشین؟ ایا جوانان از کمبود پول دنبال شغل نمی روند یا ماشین؟ ایا تمام مشکلات ما با خریدن ماشین حل می شد؟ شرمتان باد که به این ملت صادق وپاک سرشت چنین تهمت می زنید وای برشما بجای اینکه حقوق مردم( ماشین ارزان،باکیفیت،کم خرج،و.... را خودروسازان بگیرد از گناهکار وظالم طرفداری می کنید خداوندا در ظهور آقا تعجیل بفرما
  • farzad IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    اقای وزیر اینکه خودروی بی کیفیت با قیمت بالا به من دادن خیانت نیست بامال وجان مردم بازی کردن خیانت نیست یا وام نزولی که هیچگونه مبلغی از جیب دولت بیرون نمیاد وهفت سال فقط جیب خود رو پر میکنید خیانت نیست اخه تاکی باشعوراین ملت بازی میکنید
  • کیان IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    1 0
    نعمت زاده حیا کن جیب مردم و رها کن .
  • یک شهروند ایرانی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    من بعنوان یک ایرانی از نمایندگان خودم در مجلس ناراحت هستم که به ایشان رای اعتماد دادند کسی که اصلا به فکر مردم بخصوص قشر ضعیف جامعه نیست و کاهی با حرفهایش به مردم دهن کجی هم می کند
  • یک شهروند IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    آقای روحانی لطفا این وزیرتان را تعویض کنید
  • محمد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    سلام آقای نعمت زاده توی یه کلیپ مربوط به چند سال قبل و قبل از تصدی شما شنیدم که گفتید خودرو های داخلی کیفیت ندارن وهرکس سوار اونها بشه خیانت میکنند. درضمن وزیر دولت تدبیر و امید اگه بگیم که حرف شما درست، ماشین سواری خود شما چی هست (پراید یا پژو...)
  • بنی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    خودت از همه خائن تری اگه راست میگید کدومتون خودروی ایرانی سوار میشید واقعا که
  • user IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    2 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • علی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    1 0
    برادرا عزیز یارو نصف بیشتر سهام ایران خودرو و سایپا داراست می خواهید این حرف ها را نزند.
  • امیر IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    7 0
    خائن کسی هست که صنعت پتروشیمی و زمین گیر کرده........خائن کسی است که مردم را خائن می نامد....
  • آرمي IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    10 0
    من يه ايرانيم آقاي نعمت زاده تنها خيانتم اينه كه جونم رو تبديل به پول نكردم بره تو جيب شما
  • عصبانی از ظالمان IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    10 0
    فیافت را میبینم به امام حسین حالم به هم می خوره اگر مردم عرضه داشته باشن تو خیابون که میدیدنت حالت را جا می آوردن خائن اصلی تو ای که جان مردم برات اهمیت نداره فردای قیامت باید جواب بدی تو داری حق 80 میلیون آدم مظلوم را می خوری های تشنه پست و ریاست یکم سر عقل بیا حرف درست بزن بی لیاقت باز عقلت را از دست دادی و حرف مفت زدی لطفا منتشر کنید تا بفهمند مردم چقدر از این مسولین دروغگو و بی لیاقت عصبانی هستند ما که دیگه از شون ناامید شدیم هر روز باید بگیم یاد دیروز به دخیر.
  • قاسم IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    7 0
    بله خائنیم چون فریب وام شما را خوردیم و به آیندگانمان خیانت کردییییم!!!!
  • امیر IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    9 0
    مردی راست میگی یک پراید تو خانواده ات سوار شو یکی هم من وخانواده ام تا مشهد بریم اگر همچین کاری کردی معلوم می شود واقعا خودرو هاتون با کیفیت هستند تو از بنز پیاده نمی شوی اونوقت به مردم می گی خائن خائن کسانی هستند که پرایدی را که به عربها یک سوم قیمت می دهند برای ملت همان خودرو لگن را وام 25 میلیونی می دهید پیر مرد پر حاشیه خائن
  • امیر IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    4 0
    در زمان تحریم ایربک فوق فوقش یک میلیون بود ولی خودرو سازان با یک ایربک قیمت رو 3 الی 4 میلیون می کشیدن روی ماشین در حالی که سیستم ایربک خودرو سازان کشور دیر یا زود باز می شد با تشکر
  • احمدی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    7 0
    اقای وزیر روتو به مردم ورودر روی دوربین وایستا وحرف بزن ،ببین اونوقت میتونی یک کلمه حرف بزنی که خیانت کار کیه وکی نیست.
  • فرهاد IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    10 0
    قیمت محصولات چهاربرابرقیمت واقعیش است.استقبالی هم صورت نگرفته آقای وزیر ایران ما هزارودویست تاشهروشصت وچهارهزارتاروستاداره اگه استقبالی میشد اگه ازهرشهرروروستایک نفر یه دونه ماشیت میخرید باید شصت وپنج هزارتا میفروختید!اگه این فروش را درست حساب کنی واسه هراستان کشور صدوسی وچندتا میرسه دیگه خیلی هم خوشحال نباش مردم ایران شعورشون زیاده اشتباه فکرنکن همه نمیدونند فقط شما علامه دهرهستید؟!
  • ایرانی بودن جرم است؟؟؟ IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    15 0
    تو رو خدا یه جوونمرد پیدا بشه جواب من رو بده!!! چطوریه که در کشور های به اصطلاح کافر دنیا پرست غربی خودروهایی رو با تمام آپشن های روز با شرایط از دم قسط وبدون سود اضافه بر قیمت پایه(ربا) به مصرف کنندگان واگذار میکنند ولی در ایران اسلامی انقلابی با این همه ادعا چنان ملت رو رنگ میکنند وبا واگذاری این خودروها بساط مرگ ومشقتشون رو فراهم میکنند وتو با دیدن این حرکتها به خودت هم شک میکنی چه رسد به اعتقادات وآرمانها...آیا به راستی ایرانی بودن جرم است؟؟؟
  • کمن IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    16 0
    قبلا میگفتن ضد انقلاب الان میگن خاین/ خیلی پیشرفت کردیم؟
  • ایران IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    10 0
    چرا مثبت نمی زنه شما سایت هم مثل اینکه سهم خودتون گرفتين
  • ناشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    20 0
    اقای وزیر.همین اول کار خوردوسازها زیر حرفشون زدند و اقساط رو از هفت سال به چهار سال رسوندند و شما مث کبک سرتو زیر برف کردی.اتفاقا اینو خوب گفتی که شعور مردم خیلی بالاست که اگه نبود شما رو الان به تکاپو وا نمیداشتند که چنین دروغهای تحویل مردم بدی.
  • حبیبی IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    21 0
    خاین شما هستید پیرمرد وبازنشسته و سر کار هستید و فکرتان دیگر کشش ندارد و به مردم توهین مکنید
  • رضا IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    2 0
    استسمار و بی کیفیتی که باعث مرگ مردم میشه خیانت نیست؟ حق داری چون خودت سوار همچین ماشینی نمیشی.حداقل ماشینی که فرزندانت دارند ده ها برار قیمت و امنیتش بالاتر از خودرو داخلی است پس تو رو خدا برو بشین خانه ، حرف خنده دار نزن
  • علی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    3 0
    قبلا من فکر میکردم اقای نعمت زاده یکی از وزیران نیرومند و توانای اقای روحانی است ولی الان فکر میکنیم اگر توتنمندش این بوده خداد به داد بقیه برسه بهتر بگویم خدا به داد ما برسه
  • اسم برا چی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    3 0
    من هم یه شوهر عمه دارم مثل همین نعمت زاده است چرت وپرت زیاد میگه بیچاره عمه عادت کرده.ملت هم باید عادت کنند به این وراجیها
  • مهدی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    2 0
    تولید خودروهای بی کیفیت که سالانه جان هزاران هموطن را می گیرد و گرفتن هزینه گزاف بابت محصولات بی کیفیت این شرکت ها که روی کارخانجات چین را سفید کرده اند خیانت است. گرفت گمرک تا 10 برابر از اتومبیلهای خارجی سالهااست که مردم را در بن بست خرید ارابه های مرگ همین سوداگرانی قراداده که تا حرف از بهبودکیفیتشان به میان آمده دم از اخراج کارگرانشان زدند.
  • ایرانی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    3 0
    سلام به همه وطنان عزیزم انقلاب کردیم هشت سال جنگیدیم این همه تحریم شدیم صدامون درنیامد مقاومت کردیم پس این مسولها کجا هستن یک پیرمرد... براحتی ملت رو خیانت کار متهم میکنه ماشین با کیفیت میخوایم با قیمت سه برابر گرانتر از کشورهای عربی به ملت ایران میدی پس خودت خیانتکاری نه ملت ....
  • اریایی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    3 0
    با سلام و احترام به همه اول از هرچیزی باید بگم وقتی یک نفر صلاحیت حرف زدن درست با مردم رو نداره چرا اصلا دوربینی روبه روش قرار بگیره ... توهین به ملت تو کشور ما عادی شه عملی شفاهی هم ابلاغ شده ماهم مثل بچه های کلاس اول میگیم چشم اما هیچ حرکتی تو دولت اسلامی نیست من که ندیدم...گران فروشی باند بازی سیستم باکنی که کاملا نزول به حساب میاد عین اب خوردن هم دروغ دوستان راست میگن کدوم یکی از سران خودروسازها و دولت سوار بر پراید تردد میکنند؟ لطفا گستاخی را کنار بگذارید اقای نعمت زاده خودرو سازی مثل تویوتا برای نقص فنی یک مدل از خودروهاش جلوی دوربین تا کمر خم شد وعذر خواهی کرد اونوقت شما؟؟؟ از مدیریت سایت خواهشمندم نظر من رو بزارند.باتشکر
  • من IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    3 0
    پیر مرد پر حاشیه برو با توه ها بازی کن
  • بیداد IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    5 0
    خائن شما و امثال شماهایید که به جای بهتر کردن شرایط ازدواج و دادن وام های کم بهره ازدواج به جوانان..به فکر صنعت انحصاری و داغون خودروید که هیچ علاجی جز وام دادن برای نجات ورشکستگی اش ندارید..وگرنه این وام خودرو برای ملت نبوده و نیست..همه میدونن برای جلوگیری از ورشکستگی تونه جناب آقای نعمت زاده ....جالبه به زور مردم به خودرو خریدن ترغیب میکنید که ور شکست نشید کسی هم نخره ضد انقلاب و خائنه...شما حالت خوبه....
  • ساسان IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    5 0
    امروز 20.8.94 حالا برو جلوی نمایندگی ها رو ببین آقای وزیر !!!؟ دلتتون خوش بود روز اول12000 ثبت نام داشتید ... الان پرنده پر نمیزنه جلوی نمایندگیها ... اگر 20 هزار نفر هم از زور ناچاری و فریبکاری شما ثبت نام کنن بازهم عددی نیست . پیر مرد پر حاشیه !!!شما هم قدس آنلاین لطفا ننویس کمپین شکست خورد... هرگز اراده ملت شکست نخواهد خورد ..بالاخره چندتای هم جای دنیا هستند که فریب بخورند..
  • سینا IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    6 0
    شعور تو چی آقای وزیر هر بار با یه ابیات خالی از فهم و شعور به ملت توهین می کنید...واقعا فقط باید تاسف خورد برای اینجور وزیرانی که جز منافع خود به هیچ چیز فکر نمیکنند..خائن شمایید که با جون مردم بازی می کنید..خائن شمایید که با این همه پایین بودن کیفیت خودرو بازم ... توهین می کنید...خائن شمایید که اینقدر به مردم دروغ می گید بابا چرا اینقدر بی انصاف..کیفیت خوردو های داخلی با خودروهای خارجی فرقی نداره و فقط اونا خوشگل ترن..خخخخخ.......خودت حتما پراید سوار میشی...
  • دون دیگو IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    6 0
    این اقا یا خیلی بی سواده یا در اثر استفاده از مواد مخدر توهم زده . خائن تویی که با الان بجای نشستن تو مسجد جهت استغفار این تهمت هایی را که لایق خودته را به مردم میزنی
  • جوادي IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    خائن كسي است كه جلو اقتصاد رقابتي را بنفع يك مشت مفت خور مي گيرد . خائن كسي است كه جنس بنجلش را با هزار ترفند به خورد مردم بيچاره مي دهد و پرايد 16 ميليوني را به قيمت 32 مليليون به مردم تحميل مي كند . خائن كسي است كه شاهد قرباني دادن خود رو هاي ناقص و قرون وسطايي در سطح جاده هاست ولي ككش هم نمي گزد . خائن كسي است كه از راي مردم سوءاستفاده مي كند .