قدس آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، گروه تروریستی داعش را از نسل معاویه و بنی امیه دانشت و گفت: داعشی ها به دنبال سلطنتی معاویه و بنی امیه گونه هستند که با استفاده از شیوه های متعدد نسل کشی قصد کشورگشایی ، توسعه و نفوذ را دارند.

داعشی ها از نسل معاویه و بنی امیه هستند/ ائتلاف دوم می تواند داعش را نابود کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عوض حیدرپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: اگر ائتلاف دوم که شامل کشورهای روسیه ، سوریه، عراق و ایران هستند ، همچون دو ماه گذشته در میدان نبرد علیه داعش حضور جدی داشته باشند، می توانند داعش را نابود کند.

وی تصریح کرد: بدترین بلیه ای که در حال حاضر به جان مسلمانان اقتاده حضور و بروز داعش در منطقه خاورمیانه است که نتیجه اقدامات غربی ها به خصوص امریکا در منطقه می باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  اظهارداشت: امریکا به محض اینکه متوجه شد شرارت های داعش دامن خودش را نیز خواهد گرفت، ائتلاف برچیده شدن داعش را تشکیل داد اما با گذشت بیش از یک سال از تشکیل این ائتلاف ، هیچ کس نتیجه ای از فعالیت های آن ندید.

وی یادآور شد: زمانی که عراق از دیگر کشورها برای نابودی داعش کمک خواهی کرد، کشورهای روسیه و ایران نیز اعلام آمادگی کردند و ائتلاف دوم برای دفع داعش تشکیل شد و اقدامات خوبی در این باره انجام شد.

حیدرپور با اشاره به اینکه اگر ائتلاف دوم همچون دو ماه گذشته در میدان نبرد علیه داعش حضور جدی داشته باشند، می توانند داعش را نابود کند، تاکید کرد: عراق و سوریه با مقاومت مردم خود و همراهی کشورهای منطقه می تواند بر داعش فائق آید.

وی گفت: شرط اینکه در سوریه و عراق حکومت مردمی روی کار آید، این است که انتخاب را به عهده مردم این کشورها گذاشت چرا که دو ملت سوریه و عراق قادر خواهند بود سرنوشت خود را پای صندوق های رأی مشخص کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.