رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، از برگزاری سلسله جلسات «پرسمان دینی» با موضوع بررسی ﺟﺎﯾﮕﺎه اﻣﺎﻣﺖ از ﻣﻨﻈﺮ امام رضا(ع) خبر داد.

ﺟﺎﯾﮕﺎه اﻣﺎﻣﺖ از ﻣﻨﻈﺮ امام رضا(ع) بررسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی با بیان اینکه برنامه «پرسمان دینی» با استقبال زیاد مجاوران و زائران حرم مطهر رضوی روبه رو شده است، اظهار داشت: سیره عبادی امام سجاد(ع)، سجایای اخلاقی امام سجاد(ع) و آزادی و اﺳﺎرت از ﻣﻨﻈﺮ اﺳﻼم، از دیگر موضوعات این هفته برنامه پرسمان دینی است.

وی با بیان اینکه این جلسات در روزهای شنبه، یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه در ساعت 18 در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: حجج اسلام روحبخش، جلائیان، منصوری و امین نیا از اساتید جلسات پرسمان دینی این هفته به شمار می روند.

لسانی افزود: این جلسات از جمله برنامه‌های موفق اداره پاسخ‌گویی به سؤالات دینی است که در آن سعی شده با نگاه‌های عمیق به مسائل معرفتی، تربیتی و خانوادگی، فرصتی برای پرسش و پاسخ، اندیشیدن و رسیدن به معارف زلال و ناب دینی فراهم آید.

وی ادامه داد: در کنار برنامه‌های پرسمان دینی از سوی این اداره سلسله جلسات حلقه‌های معرفت با حضور اساتید برجسته در مدرسه پریزاد و رواق دار الحجه برگزار می‌شود.

در این جلسات براساس گفتار استاد، مسابقه‌ای برگزار و در پایان به رسم یادبود و تبرک هدایایی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.