سینا حسینی‌: محمد دادگان دوباره به میدان آمد، مثل همیشه جنجالی و خبرساز! رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که پس از ناکامی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به دلیل اختلاف ها با محمد علی آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی از کار برکنار شد ...

  پیشنهاد رئیس جمهور به دادگان واقعیت دارد؟

 تا به امروز بارها درباره بازگشت به عرصه مدیریتی فوتبال اعلام آمادگی کرده بود، اما انگار این بار ماجرا با نوبت‌های قبلی تفاوت دارد؛ چون حالا رئیس پیشین فدراسیون مدعی است رئیس جمهور و معاونانش برای بازگشت وی به حوزه مدیریت فوتبال از او خواسته اند که برگردد.

 اعلام آمادگی رئیس پیشین برای نامزدی در انتخابات اسفندماه فوتبال با حاشیه‌های فراوانی همراه بود، وی به همراه یار همیشگی خود محمدرضا پهلوان ظهر دیروز به شبستان مصلای تهران رفت تا در حاشیه برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سالن گفت و گو با خبرنگاران در این خصوص حرف بزند. محمد دادگان به بهانه اعلام آمادگی‌اش برای شرکت در انتخابات آینده فوتبال، انتقادهای تندی از مدیریت ورزش کشور و سیاست‌های رئیس کنونی فدراسیون را مطرح کرد تا به این ترتیب در صدر فهرست خبرسازان ورزش ایران قرار گیرد. ایراد از نحوه برخورد با تخلفات مالی، تبعیض و برخوردهای دوگانه مجموعه وزارت با ناهنجاری‌های موجود در حوزه فوتبال، گسترش فساد، قرارداد پر حرف و حدیث کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال و عدم خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مهم‌ترین موضوعاتی بود که وی به آن‌ها اشاره داشت. اما پرسش کلیدی اینجاست که شانس پیروزی محمد دادگان در انتخابات آینده به چه اندازه ای است!

پاسخ این پرسش را می‌توان در واکنش‌های مسؤولان وزارت ورزش و جوانان یافت، مدیران ارشد وزارت ورزش هرچند واکنش رسمی به اظهارات دادگان نشان ندادند، اما از گفت‌وگوهای خصوصی آن‌ها پس از انتشار سخنان وی در رسانه‌های گروهی کاملاً پیدا بود که قطعاً دادگان گزینه وزارت و شخص گودرزی نیست!

دلیل این مسأله هم به اتفاقات امروز و دیروز برنمی گردد، بلکه همه چیز به زمان انتخاب محمود گودرزی از سوی رئیس جمهور برای تصدی گری وزارت ورزش و جوانان برمی‌گردد. نزدیکان وزارت ورزش مدعی‌اند، وزیر ورزش هیچ علاقه ای به حضور محمد دادگان در بستر مدیریتی ورزش کشور بویژه فدراسیون فوتبال ندارد؛ چون وی پس از معرفی گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس انتقادهای تندی را علیه وی مطرح کرد، همین مسأله سبب شد دادگان و گودرزی بشدت با هم زاویه پیدا کنند.

اما نکته جالب توجه این بود که یکی از مسؤولان ارشد وزارت ورزش و جوانان در واکنش به ادعای محمد دادگان درباره پیشنهاد رئیس جمهور و معاونان وی برای حضور او در انتخابات آینده فوتبال اعلام کرد:« چنین ادعایی صحت ندارد؛ زیرا اگر این مسأله واقعیت داشت، در جلسات هیأت دولت به صورت خصوصی این مسأاله به اطلاع وزیر ورزش می‌رسید، اما هیچ مطلبی در این خصوص به صورت رسمی اعلام نشده است!»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.