قدس آنلاین: دکتر احسان مشکلانی طی حکمی از سوی دکتر محمد سلطانی فر، به عنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان منصوب شد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، در آئینی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، از خدمات و تلاش های دو ساله دکتر مهدی شاه نوروزی در این مرکز تجلیل و دکتر احسان مشکلانی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

در این آئین که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونین وی، اساتید، دانشجویان و اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر شاه نوروزی گفت: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان، طلایه دار مراکز علمی کاربردی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب دکتر مشکلانی قرائت گردید. در قسمتی از حکم رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر آمده است: "در راستای تحقق اهداف والای نظام آموزش های مهارتی و ارتقاء علمی و عملی مراکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک اصفهان، برای مدت شش ماه منصوب می شوید."

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.