قدس آنلاین: معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نقش مهمی در مشارکت جوانان کشور در برنامه‌های عام المنفعه و امدادی ایفا می‌کند واین سازمان می‌تواند اصول بنیادین و اهداف جمعیت هلال احمر را در میان جوانان تسری دهد .

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نقش مهمی در برنامه‌های عام المنفعه و امدادی دارند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حیدر علی خانبازی به مناسبت بزرگداشت ۶۸ امین سالگرد تاسیس سازمان جوانان در مراسم تجلیل از جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان، اظهار داشت: همزمان با ۶۸ امین سالگرد تاسیس سازمان جوانان، از جوانان برتر عضو جمعیت استان با حضور مدیرعامل و شورای معاونان تجلیل به عمل آمد.

وی تصریح کرد: با توجه به ارزشیابی‌های صورت گرفته از فعالیت‌های دو سال گذشته جوانان استان اصفهان ۱۸ نفر از این عزیزان حائز رتبه برتر شدند که  طی برنامه‌ای همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان با اهدای لوح تقدیر از ایشان تجلیل شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به نقش کلیدی جوانان در برگزاری برنامه‌ها ضمن شنیدن نقطه نظرات و راهکارهای جوانان برتر این استان برای ارتقا سطح کیفی فعالیت‌های سازمان گفت: استفاده از جوانان و اعتماد به ایشان در کارها همواره از اولویت‌های سازمان و معاونت امور جوانان استان بوده است که امیدواریم این روند با همکاری بیشتر روسای محترم شعب و کارشناسان امور جوانان بیش از پیش قابل مشاهده باشدتا با استعدادیابی مناسب، هر عضو در فعالیت مورد علاقه خود بکار گرفته شود.

وی اضافه کرد: قبل از آغاز این مراسم، خانه جوان جمعیت استان اصفهان نیز در ساختمان ستاد با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان افتتاح شد.

خانبازی با اشاره به اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نقش مهمی در مشارکت جوانان کشور در برنامه‌های عام المنفعه و امدادی ایفا می‌کند، گفت: این سازمان می‌تواند اصول بنیادین و اهداف جمعیت هلال احمر را در میان جوانان تسری دهد و از همین روی توجه به نقش ارزنده این سازمان، راهگشای بسیاری از مسائل و معضلات مبتلا به جامعه خواهد بود.

وی اظهار داشت: حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۶۸ امین سالروز تاسیس سازمان جوانان برنامه هایی چون برگزاری نشست های هم اندیشی دبیران کانون ها و اعضا، حضور اعضابر مزار شهداء و تجدید میثاق با آرمان های شهدا در راستای اصل نوعدوستی و انسانیت، آشنایی دانش آموزان با سازمان جوانان هلال احمر و اهداف آن، حضور پرشکوه در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت در دانشگاه ها و اماکن عمومی، فراخوان عضویت، تجلیل از جوانان برتر استان، دیدار جوانان برتر با نماینده معزز ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، افتتاح خانه جوان و مانور جوانان دوچرخه سوار استان و همراهی با تیم دوچرخه سواری فدراسیون را برگزار خواهد کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.