قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:امنیت مرز زمانی حاصل میشود که مردم در مرز حضور داشته و زندگی کنند.

امنیت مرز زمانی حاصل می شود که مردم در مرز حضور داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در جلسه توجیهی مرزنشینان دهستان مرزی گیفان اظهار داشت:در اواخر سال گذشته و با پیگیری های صورت گرفته طرح حریم امنیت مرز استان که چندسالی معطل باقی مانده بود با رفع اشکالات و اصلاحاتی به نفع ساکنان مرز در شورای امنیت مرز کشور تصویب شد.

وی افزود:در راستای تصویب طرح حریم امنیت مرزی و در نخستین مرحله این طرح در شیروان نشست توجیهی آموزشی برگزار شد.
وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح این است که مردم در آسایش و آرامش بوده و حریم مرزهای ما حساب و کتاب و نظمی داشته و افراد و نیروهای مرزبانی تکالیف خود را بدانند.
وی به الحاق استان به طرح توسعه محور شرق و غرب نیز اشاره کرد و گفت:خوشبختانه سال گذشته با پیگیری های بسیار موفق شدیم خراسان شمالی را به عنوان یکی از استانهای طرح توسعه شرق و غرب قرار دهیم که از نظر دریافت برخی امکانات توسط استانهای عضو این محور مزیت هایی وجود دارد.
نوروزیان خاطرنشان کرد:در سالجاری اعتبارات خوبی بابت احداث جاده مرزی از پرسه سو در راز و جرگلان و از انتهای روستای گلیل تا سمت سرداب سرانی اختصاص داده شد که 20 کیلومتر از این جاده آماده ست.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.