معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد ریال صرف ایمنی مدارس کشور می‌شود، گفت: استفاده از بخاری چکه‌ای را در مدارس سراسر کشور ممنوع کرده‌ایم.

معاون وزیر آموزش و پرورش: استفاده از «بخاری چکه‌ای» در مدارس ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مرتضی رئیسی ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی جدید شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: در حال حاضر سرانه ورزشی در ایران در حدود 17 صدم درصد است و این مسئله بیانگر این است که با وضعیت ایده‌‌آل فاصله زیادی داریم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بیان کرد: از این روز طی سال‌های اخیر ساخت سالن‌های ورزشی دانش آموزی در سراسر کشور را در دستور کار قرار دادیم و در مجموع ساخت 1500 سالن در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با همت انجام شده از این تعداد، 600 سالن به اتمام رسیده است.

رئیسی با اشاره به اینکه برای ساخت این 600سالن هزینه هفت میلیارد ریالی اختصاص یافته بود تاکید کرد: علاوه بر این مبحث ایمنی مدارس را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و اقدامات لازم در این زمینه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: 10 هزار میلیارد ریال صرف ایمنی مدارس کشور می‌شود.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما و ضرورت تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی گفت: استفاده از بخاری چکه‌ای را در مدارس سراسر کشور ممنوع کرده‌ایم و از محل اعتبارات آموزش و پرورش نیز رقمی در حدود 20 هزار میلیارد ریال به سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی اختصاص یافته است.

رئیسی با اشاره به مشارکت خیرین مدرسه ساز در امر تامین وسایل گرمایشی اظهار داشت: 18 هزار میلیارد ریال نیز از سوی افراد نیکوکار به این امر اختصاص یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.