دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قواگفت: حضور شناورها و ناوگان‌های بیگانه و دشمنان فرا منطقه‌ای درخلیج فارس سبب ایجاد ناامنی در منطقه خلیج فارس می‌شوند.

ناوگان‌های بیگانه درخلیج فارس سبب ناامنی منطقه می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، سرلشکرسید یحیی رحیم صفوی عصر امروز در گردهمایی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر با بیان اینکه توانمندی نیروهای مسلح در استان بوشهر برای صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است اظهار داشت: نیروهای مسلح در استان بوشهر از توان دفاعی و امنیتی بسیار مناسب برای پاسداری از مرزهای آبی خلیج فارس و ارزش‌های انقلاب اسلامی برخوردار هستند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای منطقه خلیج فارس افزود: این منطقه به سبب داشتن منابع عظیم انرژی دارای جایگاه مهمی در جهان است و به عنوان منطقه استراتژیک قلمداد می‌شود.

رحیم‌صفوی با اشاره به برنامه‎های کشورهای استکباری برای دست یابی به منابع خلیج فارس افزود: کشورهای غربی و استکباری به ویژه آمریکا برای این منطقه استراتژیک در دستیابی به منابع ارزشمند این منطقه مهم برنامه بلند مدت طراحی کرده‌اند.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی بااشاره تشنج در منطقه خلیج فارس در فعالیت‌های گروه‌های تکفیری و تروریستی خاطرنشان کرد: برای ایجاد تشنج و ناامنی و بی ثباتی منطقه راه انداختن گروه‌های تروریستی از برنامه‌های مهم قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا است.

وی تاکید کرد:  جلوگیری از موج بیداری اسلامی در بین کشورهای منطقه از برنامه‌های آمریکا و دیگر قدرت‌های استکباری است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و دریای عمان تامین کننده امنیت انرژی در این منطقه هستند افزود: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و ثبات به دنبال ایجاد امنیت پایدار در منطقه است.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه حضور ناوگان‌های بیگانه در خلیج فارس سبب ناامنی این منطقه مهم می‌شود افزود: حضور شناورها و ناوگان‌های بیگانه و دشمنان فرا منطقه‌ای  درخلیج فارس سبب ایجاد ناامنی در منطقه خلیج فارس می‌شود.

وی با بیان اینکه استقرار امنیت با تعامل و همکاری کشورهای منطقه محقق می‌شود خاطرنشان کرد: امیدواریم کشورهای جنوبی خلیج فارس و جمهوری اسلامی ایران ثبات و امنیت در این منطقه مهم را با همکاری و همگرایی منطقه‌ای تضمین کرده و خودشان بتوانند امنیت این منطقه مهم جهان را بوجود بیاورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.