قدس آنلاین: سه قطعه کوسه ماهی سیرک بزرگ بین الملی کاردینالی جمعه شب به دلایل نامعلومی تلف شدند.

کالبد شکافی ۳ قطعه کوسه ماهی سیرک بزرگ بین المللی کاردینالی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر علیرضا آریان ضمن تایید این خبر گفت: چندی پیش از ورود سیرک بزرگ بین المللی کاردینالی به ایران مطلع شدیم که با اخذ مجوزها و گواهی های لازم شهر به شهر کشورمان به اجرای برنامه های مهیج می پرداختند.

وی افزود: این سیرک با هنرمندانی از پرتقال ، هلند ، فرانسه ، کنیا و ایران در ابتدای جاده شاندیز مستقر شدند و به کمک حیواناتی از جمله سه قطعه کوسه ماهی 4 و 7 ساله تلف شده که در آکواریوم نگهداری می شدند. نمایش اجرا می کردند.

کارشناس مسئول اداره بهداشت و بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: جمعه شب با دریافت گزارش تلف شدن این سه کوسه ماهی به دلایل نامشخص در آکواریوم ، در محل وقوع حادثه جهت بررسی های اولیه حاضر شدیم و ماهیان را جهت کالبدشکافی و نمونه برداری به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی منتقل کردیم.

آریان با اشاره به اینکه محل پرورش طبیعی این نوع ماهی در دریاهای آزاد و خلیج فارس می باشد؛ افزود: خوشبختانه با معاینات انجام شده علائمی از بیماری های مشترک بین انسان و دام در آنها مشاهده نشده است و به محض وصول نتایج آزمایشات علت تلفات مشخص و اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.