قدس ایلام: وزیر کشور دولت تدبیر و امید گفت: شهر و پایانه مرزی مهران امن ترین و نزدیک‌ترین مکان کشور به عتبات عالیات است.

مهران، امن ترین و نزدیک نقطه ایران به عتبات عالیات

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به استان ایلام و در فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه داشتن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار برای افرادی که قصد حضور در مراسم اربعین حسینی سال جاری را دارند، لازم و ضروری است، اظهارداشت: هدف از سفر به ایلام بازدید از مرز مهران به‌عنوان یکی از گذرگاه‌های عتبات عالیات است و دولت و مردم از اربعین سال گذشته تا امروز زحمات زیادی را کشیده‌اند که جای تقدیر دارد و تمامی مسئولان جمهوری اسلامی در تلاش هستند که زیرساخت‌های لازم برای حضور و شرکت مردم در مراسم اربعین حسینی را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه زوار اربعین حسینی در طول مسیر و ایام سفر و حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، در صورت بروز هرگونه مشکلی به نیروهای پلیس و راهنمایان مسیر مراجعه کنند، افزود: زوار اربعین حسینی در خروج از کشور و ورود به عتبات عالیات باید قوانین جمهوری اسلامی و کشور عراق را رعایت کنند.

وزیر کشور دولت تدبیر و امید با تأکید بر اینکه مرز بین المللی مهران مورد توجه اقشار مختلف مردم قرارگرفته است، خاطرنشان ساخت: شهر و پایانه مرزی مهران یکی از نقاط امن و نزدیک‌ترین مکان به عتبات عالیات است

عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان این مطلب که با وجود تلاش‌های دولت و مردم هنوز کاستی‌هایی وجود دارد که تلاش برای به حداقل رساندن آنها در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای حضور در عتبات عالیات و شرکت در همایش بزرگ اربعین عجله نکنند و با رعایت قانون و دستورالعمل‌ها مسئولان را برای خدمت‌رسانی بیشتر و منظم‌تر یاری کنند و در بازگشت هم به این موارد توجه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه همایش اربعین همایشی مردمی است و در این خصوص دولت به این همایش مردمی کمک خواهد کرد، تصریح کرد: مردم ایلام در سال گذشته در این موضوع نقش‌آفرینی قابل‌توجهی کردند و امسال نیز شاهد این نقش‌آفرینی خواهیم بود.

 گفتنی است، وزیر کشور در بدو ورود به ایلام، مورد استقبال اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، محمدرضا مروارید استاندار ایلام، عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

گفتنی است، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز وارد ایلام شد و در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال محمدرضا مروارید استاندار ایلام، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی قرار گرفت.
 لازم به ذکر است که اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، علی محمد احمدی نماینده مردم شهرهای جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و فریدون همتی مشاورز وزیر و استاندار جدید قزوین و سردار زاده کمند، وزیر کشور را در این سفر همراهی می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.