فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: شبکه یک‌پارچه قرارگاه پدافند هوایی پوشش پدافندی کاملی در مراسم اربعین برای زائران در مسیر رفت و برگشت برقرار می‌کند.

پوشش پدافندی کامل در مراسم اربعین حسینی امسال

به گزارش قدس انلاین به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم صبحگاه این قرارگاه ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی، گفت: شبکه یک‌پارچه قرارگاه پدافند هوایی، پوشش پدافندی کاملی در مراسم اربعین برای زائران در مسیر رفت و برگشت همانند سال‌های گذشته برقرار می‌کند.

وی با اشاره به رزمایش الی بیت المقدس گفت: رزمایش الی بیت المقدس بسیج باعث افتخار است و منطقه پدافند هوایی تهران و گروه پدافند هسته‌ای فردو در طول برگزاری این رزمایش علاوه بر هدایت و کنترل پروازهای انجام‌شده امنیت کامل آسمان منطقه رزمایش را برقرار کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: در یک ماه گذشته قرارگاه پدافند هوایی علاوه بر آمادگی برای مراسم تحلیف دانشجویی، پوشش پدافند و گسترش سنگینی برای تأمین امنیت هوایی رزمایش مشترک محرم ارتش داشت و در عین‌ حال رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت6 را نیز با موفقیت به انجام رساند که این نشان از اقتدار، آموزش مناسب و تلاش بی‌وقفه کارکنان دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.