قدس آنلاین - ایلام: رزمايش بزرگ قرارگاه ترافيکي اربعين با شرکت يگان هاي مختلف نيروي انتظامي و با حضور استاندار ایلام، سردار کرمي فرمانده قرارگاه ظفر، سردار مهری رئیس پلیس راهور و جمعی از مسئولان استانی و محلی در مهران شروع شد.

آغاز رزمايش بزرگ قرارگاه ترافيکي اربعين در مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، استاندار ايلام در این رزمایش با بیان اینکه رزمايش ترافيکي اربعين بلافاصله عملياتي مي شود، گفت: همه دستگاهها و نهادهاي خدمات رسان و امدادي بايد تلاش کنند که بهترين خدمات به زائران ابا عبدا... الحسين(ع) ارائه شود.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه قطعا زائران به محدوديت هاي شهر مهران واقفند اما مسئولان در کنار مردم مصمم هستند بهترين خدمات را در اختيار زائران قرار دهند، اظهارداشت: زائران اربعين حسيني بايستي به توصيه هاي پليس توجه کافي داشته باشند و امیدواریم اين همايش بزرگ مردمي در سايه امنيت موجود با آرامش برگزار شود.

حضور همياران پليس و پليس ياران افتخاري در مأموريت اربعين

فرمانده يگان ويژه ناجا نیز در این رزمایش با تأکيد بر شروع مأموريت اربعين همزمان با اجراي رزمايش ترافيکي در شهرستان مهران، گفت: امسال براي اولين بار همياران پليس و پليس ياران افتخاري در مأموريت اربعين مشارکت خواهند داشت.

سردار حسن کرمي با بیان اینکه نيروي انتظامي با بکارگيري امکانات و تجهيزات مناسب در شهر مرزي مهران مستقر شده است و مصمم هستيم امسال خدمات منسجم تري را به زائران اربعين حسيني ارائه دهيم، اظهارداشت: امروز با اجراي اين رزمايش، مأموريت اصلي نيروي انتظامي به طور رسمي شروع مي شود.

وی با اشاره به اینکه رده هاي مختلف نيروي انتظامي با تقسيم کار و اختصاص نيرو و تجهيزات کافي و راه اندازي قرارگاه ظفر آمادگي لازم براي تأمين امنيت و آرامش زائران حسيني را دارد، افزود: مردم همواره ياريگر نيروي انتظامي در اجراي مأموريت ها هستند و امسال براي اولين بار در اين منطقه مرزي که آثار جانفشاني شهيدان گلگون کفن ايران اسلامي در آن وجود دارد از وجود همياران پليس و پليس ياران افتخاري در مأموريت اربعين استفاده خواهد شد.

فرمانده يگان ويژه ناجا با قدرداني از زحمات و تلاش هاي مستمر دست اندرکاران استاني و مسئولان کشور، ابراز اميدواري کرد: با تلاش هاي صورت گرفته اين همايش بزرگ در کمال امنيت و آرامش انجام شود.

پليس با آمادگي کامل به استقبال اربعين مي رود/ رزمايش اربعين نماد تلاش جهادي است

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي کشور نیز در این رزمایش با بیان اینکه پليس با آمادگي کامل به استقبال اربعين مي رود، گفت: هدف از برگزاري اين رزمايش، اجراي طرح ويژه ترافيکي اربعين است که همه دستگاه هاي خدمات رسان و امدادي در آن شرکت دارند.

تقی مهری با اشاره به اینکه نيروي انتظامي با اجراي اين رزمايش که در حقيقت شروع مأموريت ناجا در اربعين است و با آمادگي کامل به استقبال کنگره عظيم مردمي خواهد رفت، اظهارداشت: حضور سازمان هاي امدادي و خدمات رسان در اين رزمايش چشمگير بوده و اين رزمايش نماد تلاش جهادي در مجموعه نيروي انتظامي و استان ايلام است.

وی آماده شدن چندين پارکينگ، تعريض جاده ها، دو طرفه کردن جاده پل زائر تا پايانه مرزي مهران و دهها اقدام زيرساختي ديگر را نمونه تلاش جهادي در استان ايلام عنوان کرد و بیان داشت: نيروي انتظامي، دوشادوش ساير نهادها و ارگان هاي دولتي با اجراي سناريوهاي مختلف و تهيه طرح هاي متناسب ترافيکي آماده اين مأموريت بزرگ است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي کشور به توزيع بسته هاي آموزشي در بين زائران اشاره کرد و یادآور شد: برشورهايي با محتواي آموزشي و اطلاع رساني براي هدايت بهتر زائران در اختيار آن ها قرار مي گيرد و امیدواریم با تلاش مسئولان، حمل و نقل زائران حسيني با سهولت انجام شود.

آمادگی کامل نیروی های انتظامی؛ هدف بزرگ رزمایش اربعین

فرمانده انتظامي استان ايلام نیز با بیان اینکه اين رزمايش با هدف آمادگي کامل نيروهاي انتظامي مستقر در پايانه مرزي مهران و شهر مهران اجرا مي شود، گفت: اين رزمايش به منزله شروع مأموريت اربعين در شهرستان مرزي مهران است.

سردار علی دولتی با اشاره به ارائه خدمات مختلف به زوار اربعین حسینی در مرز مهران، اظهارداشت: استقرار کامل نيروهاي انتظامي در شهر و پايانه مرزي مهران، کار خدمات رساني به زائران حسيني روند مناسب و قابل قبولي داشته باشد.

گفتنی است اين رزمايش با شرکت يگان هاي مختلف نيروي انتظامي از جمله يگان ويژه، پليس راهور و پليس راه از بلوار امام زاده سيد حسن (ع) مهران به طرف پايانه مرزي مهران شروع شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.