قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:با توجه به اعزام زائران اربعین حسینی ، اولویت نخست ما برای آنها تامین نظم و امنیت است.

تامین امنیت اولویت نخست ما برای زائران اربعین است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان اظهار داشت:جهت تامین امنیت و نظم برای زائران اربعین حسینی با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط تاکنون برنامه ریزی و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه سفر امسال این زائران اربعین با کمترین مشکل و دغدغه انجام شود، خاطرنشان کرد:مشکلاتی در خصوص صدور ویزای این زائران در استان داشتیم که رفع شده است.
وی تصریح کرد:تاکنون 4 هزار و 568 نفر تقاضای دریافت روادید داشته اند که از این تعداد برای 4 هزار و 240 نفر روادید از سوی  کنسولگری عراق در مشهد صادر شده و برای سایر افراد نیز در حال پیگیری است که ان شالله اقدام شود.
نوروزیان ادامه داد: همچنین تاکنون 15 دستگاه اتوبوس عازم عتبات عالیات شده اند و تعدادی دستگاه اتوبوس دیگر پیش بینی شده نیز به زودی اعزام خواهند شد که در این خصوص هماهنگی های خوبی توسط اداره کل پایانه های استان شده است.
وی همچنین خواستار برقراری حلقه ارتباطی نیروها و نمایندگان استان در عراق و مرز با یکدیگر شد تا در زمان بروز مشکلی به راحتی این افراد باهم در ارتباط باشند.
وی تصریح کرد: مسؤولیت گروه های مختلف را مشخص کرده و همه در آمادگی  کامل هستند تا در مواقع لزوم وظایف خود را به خوبی اجرا کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.