قدس آنلاين-ايلام: جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: میزان تردد خودروها در مسیر جاده ایلام به مرز مهران امروز نسبت به روز گذشته ۴۹ درصد افزایش یافته است.

افزايش ۴۹ درصدي تردد در مسيرهاي منتهي به مرز مهران+ تصاوير

به گزارش قدس آنلاين از ايلام، سردار موسی امیری در قرارگاه ترافیکی اربعین در مرز مهران با بيان اينكه رانندگان لازم است كه در مسير ایلام - مهران با احتیاط و بدون عجله تردد کنند، اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم تردد زائران به سمت مرز مهران، ترافیک در همه جاده های استان ایلام منتهی به این مرز سنگین است.

وی با اشاره به اينكه در 2 روز گذشته شاهد ترافیک سنگین ولی روان در جاده ایلام - مهران بودیم، افزود: حجم زیاد خودروها، ترافیک سنگینی در مبادی ورودی شهر مهران ایجاد کرده است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بيان اينكه پلیس راهور در قالب قرارگاه ترافیکی اربعین، ساز و کارهای لازم را برای افزایش ایمنی و ساماندهی ترددها فراهم كرده است، بيان داشت: تا كنون پارکینگ هاي اين مرز ساماندهی شده و امکان انتقال زائران از پارکینگ ها به پایانه مرزی مهران نيز فراهم شده است.

سردار موسي اميري يادآور شد: با توجه به افزایش ترددها در جاده ایلام به مهران، از عموم رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی درخواست داریم كه با احتياط و بدون عجله رانندگی کنند.

وي با بيان اينكه از رانندگان تقاضا مي شود تا در صورت خستگی رانندگی نکنند، خاطرنشان ساخت: عجله، خستگي و خواب آلودگي رانندگان ممكن است خطر تصادف برای خود و دیگران را افزايش دهد و جانشان به مخاطره بيندازد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اينكه میزان تردد خودروها در مسیر جاده ایلام به مهران امروز نسبت به روز گذشته 49 درصد افزایش یافته است، تصريح كرد: ترافیک در این مسیر هم اکنون سنگین است ولی تردد همچنان جریان دارد.

سردار موسي اميري با بيان اينكه به منظور روان سازی ترافیک، بعضی محدودیت ها در سطح شهر و بویژه در محدوده پل زائر ایجاد شده است تا از بروز گره های ترافیکی جلوگیری کنیم، گفت: خودروهای شخصی در ورودی شهر مهران به پارکینگ اصلی و پارکینگ امامزاده سید حسن هدایت می شوند.

وي با اشاره به اينكه پارکینگی به ظرفیت 3 هزار خودرو دیگر نیز آماده شده و رانندگان خودروهای شخصی می توانند از این مکان برای استقرار خودروهای خود استفاده کنند، تأکید کرد: از طريق اتوبوس های در نظر گرفته شده نيز زائران از پارکینگ ها به پایانه مرزی منتقل مي شوند.

گفتنی است مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است که در 95 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده و کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات است و سال قبل بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر برای شرکت در آیین عظیم کنگره اربعین از این مرز عبور کردند و پیش بینی می شود که امسال بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از این مرز عبور کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.