قدس آنلاین – سبزوار : رئیس اداره بهزیستی شهرستان داورزن گفت: تکمیل مجتمع توانبخشی در حال ساخت روستای مزینان این شهرستان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی است.

تکمیل مجتمع توانبخشی روستایی داورزن هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

رضا شایان دوست در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار  افزود: برای اتمام و تامین تجهیزات این مجتمع هفت میلیارد ریال مورد نیاز است که امیدواریم از محل کمک های مردمی و اعتبارات استانی و ملی تامین شود.

وی با بیان اینکه احداث این مجتمع در سال 1391 توسط یک موسسه خیریه آغاز شده است تصریح کرد : این مرکز یکی از بزرگترین مجتمع های توانبخشی خیرساز روستایی است که با 1150 متر مربع زیربنا در زمینی به وسعت 27 هزار متر مربع در حال ساخت است.

شایان با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز این مجتمع توسط سازمان بهزیستی تامین شده است ادامه داد : این مجتمع یک مجموعه هیات امنایی است و منابع اعتباری آن از محل کمک های خیرین تامین می شود.

وی اظهار داشت : سازمان بهزیستی در حوزه نظارت، تامین تجهیزات و بخشی از اعتبارات این مرکز نقش دارد و تاکنون برای بخشی از ساخت و تامین تجهیزات آن پنج میلیارد ریال از محل کمک های خیرین و اعتبارات سازمان بهزیستی هزینه شده است.

رئیس بهزیستی داورزناضافه کرد : این مجتمع شامل مراکز نگهداری سالمندان، نگهداری کودکان آموزش پذیر بالای 14 سال، مرکز فنی و حرفه ای ویژه معلولان و مرکز کاردرمانی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی می باشد./  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.